• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Lassence, Moog, Doepfer, E-pro SPIRIT!!!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

n0_key

wazzaaa!
Wegens de komende aanschaf van Macbeth en MOTM ga ik wat ruimte maken en dan vooral in mijn budget. Daarom bied ik het onderstaande lijstje aan. Voor een deel zeer exclusief.

Doepfer MAQ16/3 450 euri
http://www.doepfer.de/maq_e.htm

Te gekke stepsequencer. Prima staat, met Engelstalige handleiding.

E-pro Spirit 850 euri
Hele obscure en vreselijk zeldzame monosynth van Nederlandse makelij. Naast dit monster wordt een Pro One gedegradeerd tot bijzaak. Van warme dikke bassen tot schreeuwende FM gemoduleerde filters en osc's.

2x osc., 2x LFO, noise, resonant LPF en resonant HPF, 2x env, PWM op beide osc's, osc sync, joystick voor modulatiepret en het filter kan ook door osc1 gemoduleerd worden. 3 octaven, cv/gate.

Is onlangs door Martijn aka Boemtsjak onder handen genomen. Volledig gecalibreerd en diverse onderdelen vervangen om ellende te voorkomen. 2 knoppen waren afgebroken, deze potmeters zijn vervangen en ik heb al nieuwe knoppen gevonden. De joystick dient opnieuw aan de voorplaat te worden vastgelijmd, maar dat kan ik ook voor je doen. Op de foto zit de frontplaat los, maar de schroeven liggen al klaar om het ding dicht te maken.

Is verder in hele goede staat en werkt perfect!

Lassence u-Ventury II met modificaties en originele rackcage 1250 euri
http://www.bluebay.be/LassenceSpecs.html

Als extra 3 fabrieks uitgevoerde modificaties waarbij de multiples zijn opgeofferd voor Gate sync, 2de Modulatie input voor VCO 2, Clock output. Tevens is de unit voorzien van de originele ruim 200 euri kostende rackcage.
Ik had plannen voor verdere modificaties en het materiaal daarvoor krijg je erbij. Ook het originele koffertje is nog aanwezig.

Ik verkoop de Lassence met de CP251 samen of als de CP251 is verkocht!

Moog(erfooger) CP251 Control Processor 350 euri
http://www.moogmusic.com/detail.php?main_product_id=12

Te gekke analoge Control Processor. Voorzien van 4 input mixer, lag, lfo, 2x attenuator, multiple, noise en sample&hold... Perfecte aanvulling op de Lassence of ander analoog spul. Compleet met adaptor.

Lassence en CP251 samen voor 1375 euri!!!

Foto's hieronder:

Doepfer MAQ16/3

Attachments

• maq.gif
    maq.gif
    71,6 KB · Bekeken: 148
De frontplaat is nog niet vastgeschroefd, de 2 ontbrekende knoppen liggen hier in de la en de joystick moet nog even aan de frontplaat worden vastgelijmd. Technisch gezien helemaal in orde en optisch verder erg netjes.

Attachments

• spirit small.jpg
    spirit small.jpg
    163,9 KB · Bekeken: 127
Zoals bij mij in het rack...

Attachments

• lassence_cp251 small.jpg
    lassence_cp251 small.jpg
    141,9 KB · Bekeken: 128
De CP215 en 2 voeten :D

Attachments

• cp251 small.jpg
    cp251 small.jpg
    216,3 KB · Bekeken: 130
De Lassence en de CP251 samen is al een leuke deal. Andere of meer dingen samen levert natuurlijk ook bespreekbare prijzen op.

Ik ben verder bijzonder geinteresseerd in een Akai S6000/Z8 met opties, een knappe compressor als een TFPRO P8 Edward, JM SC2 of iets dergelijk en 4 kanaals of meer midi-cv/gate convertor (waarna m'n Kenton Pro2 ook voor weg kan...)

E-pro is voorlopig even gereserveerd...

Als die deal doorgang vind komt ook de Kenton Pro2 in de verkoop voor 130 euri's...

Nieuwe prijzen, het doet zeer om alles hier te hebben staan terwijl ik weet dat het weg gaat:

- Doepfer MAQ16/3 425 euri

- Lassence u-Ventury II met modificaties en originele rackcage 1150 euri
Wordt niet meer gemaakt, zijn er zeer weinig van verkocht en de retail waarde van dit ding was 3 maanden geleden zoals het ding in mijn rack hangt 2100 euri!!!!

- Moog(erfooger) CP251 Control Processor 325 euri

Lassence en CP251 samen voor 1300 euri!!!

Alle3 samen 1700...

En nog steeds:
Ik ben verder bijzonder geinteresseerd in een Akai S6000/Z8 met opties, een knappe compressor als een TFPRO P8 Edward, JM SC2 of iets dergelijks...

E-pro weg.
Pro2 weg.

- Doepfer MAQ16/3 425 euri
- Lassence u-Ventury II met modificaties en originele rackcage 1150 euri
- Moog(erfooger) CP251 Control Processor 325 euri

Lassence en CP251 samen voor 1300 euri!!!

Alle3 samen 1700...

Tevens wat software:
- Steinberg The Waldorf Edition
- MidiQuest (9) XL

Samen 100 euri...

En nog steeds:
Ik ben verder bijzonder geinteresseerd in een Akai S6000/Z8 met opties, een knappe compressor als een TFPRO P8 Edward, JM SC2 of iets dergelijks...

Een bod, 32 kanaals -of groter- mengert, S6000/Z8, goede comp...

Kortom, BUMP!

Ik zoek ook nog iets als een Motu 24i/o met pci-kaart... Misschien is dat een leuke (in)ruil... Wanneer ik die kaart heb kan mijn 828mk2 de deur uit.

Doe vooral een bod, de huidige prijzen zijn bespreekbaar.

En we gaan zakken!!

En we gaan zakken!!

Voor de twijfelaars...

- Doepfer MAQ16/3 375 euri
- Lassence u-Ventury II met modificaties en originele rackcage 1050 euri
- Moog(erfooger) CP251 Control Processor 250 euri

Lassence en CP251 samen voor 1150 euri!!!

Alle3 samen 1400...

Tevens wat software:
- Steinberg The Waldorf Edition
- MidiQuest (9) XL

Samen 100 euri...

En nog steeds:
Ik ben verder bijzonder geinteresseerd in een Akai S6000/Z8 met opties, een knappe compressor als een TFPRO P8 Edward, JM SC2 of iets dergelijks, een minstens 32/8 tafel met brug (in dat geval kan mijn huidige M2600mk2 24 met brug in de verkoop), een Motu 24 i/o (in dat geval kan mijn 828mk2 de deaur uit)

Re: En we gaan zakken!!

Re: En we gaan zakken!!

MAQ16/3 is weg...

- Lassence u-Ventury II met modificaties en originele rackcage
- Moog(erfooger) CP251 Control Processor

Lassence en CP251 samen voor 1100 euri!!!

- MidiQuest (9) XL 50 euri...

En nog steeds:
Ik ben verder bijzonder geinteresseerd in een Akai S6000/Z8 met opties, een knappe compressor als een TFPRO P8 Edward, JM SC2 of iets dergelijks, een minstens 32/8 tafel met brug (in dat geval kan mijn huidige M2600mk2 24 met brug in de verkoop), een Motu 24 i/o (in dat geval kan mijn 828mk2 de deaur uit)

alweer een update...

alweer een update...

SQ is weg...

Lassence en CP251 samen voor 1100 euri!!! (Retail 3 maanden terug bijna 2500 euri...)

En nog steeds:

Re: alweer een update...

Re: alweer een update...

Hatseflats...

Lassence en CP251 samen voor 1100 euri!!! (Retail 3 maanden terug bijna 2500 euri...)

En nog steeds:
Ik ben verder bijzonder geinteresseerd in een Akai S6000/Z8 met opties, een knappe compressor als een TFPRO P8 Edward, JM SC2 of iets dergelijks, een minstens 32/8 tafel met brug (in dat geval kan mijn huidige M2600mk2 24 met brug in de verkoop) en, let op, wegens nieuwe plannen, een 828mk2 :D

Ik weet niet of het nog zin heeft om te schoppen, maar ik was vandaag toch wat eerder klaar op m'n werk, tijd genoeg :D

Een moderne discrete modulaire scheurbak is blijkbaar niet interessant... Ik geef het nog even en dan ga ik 'm lekker modificeren. Spaar ik wel wat langer door voor een knappe compressor...

Laatste keer voor ik ga modificeren...

Lassence zonder CP251 voor 850 euri...

Andere mogelijkheden zijn bijvoorbeeld een leuke poly met knopjes, MW1 met controller, XT, Q...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back