[track] vakantie!

isnieZot

HAKKEUH!!!!!
idd vandaag was het de laatste dag (voor dit jaar). en dit moeten we vieren....met een liedje.
hier

:D yeah leuk stukje d en b, krijg zin in vakantie, maar ik moet nog even werken ;{

zeg nu zelf moet je daarvoor één noot muziek kennen?Gisteren werkte m'n stofzuiger niet goed klonk toen veel mooier dan deze troep

Origineel geplaatst door sinew1958
zeg nu zelf moet je daarvoor één noot muziek kennen?Gisteren werkte m'n stofzuiger niet goed klonk toen veel mooier dan deze troep

dit stukje is eigelijk echt mijn stofzuiger.

WIL JE DAT NOOIT MEER DOEN!!!

Ik dacht eerst aardig gezellig een beetje gamalan.
Schrik me helemaal de tering en mijn kat zat met haar vier poten met der nagels vast aan de islolatietegels van mijn muur.
Ok lekker break beatje.

damn die beats zijn wel lekker geflipt
maak er 's een hele track van met opbouw enzo ;)

Origineel geplaatst door sinew1958

:D
dit soort reacties moet je koesteren, isnie. prachtig.

ik vind 'm leuk! wel een beetje te squarepusher misschien. en de bastoon op de eerste tel staat echt te hard.
uitwerken! uitwerken!

He, fijn, da's nou wat ik jungle noem (en dus géén d'n'b), met een beat die alle kanten opgaat behalve de kant die je verwacht... Jammer dat je er nog geen heel nummer van hebt gemaakt.

Crazy250.JPG

kheb een kleine update gedaan. kheb het "schrikeffect" van de bas wat verminderd door het in te faden.
en na 1 minuut een variatie in de bas. link is hetzelfde.
dit soort tracks zijn wel leuk enzo maar ik verlies al snel interesse. ik luister liever naar dit soort muziek dan het te maken. :D

leuke drum N Bass man! (ja toch?) alleen de bass staat volgens mij net IETS te hard tenopzichte van de rest

Origineel geplaatst door DJ-D_Prime
leuke drum N Bass man! (ja toch?) alleen de bass staat volgens mij net IETS te hard tenopzichte van de rest
volgens mij staat de rest zachter dan de bas...

erm... de trak is wel weer typisch isnieschshc... lekkere bak vakantie herrie... ofzo :D

Back