DJ-D_Prime
Die Rakete zu den Planete
Hoi,
Ik heb dus een spirit folio notepad en er vertonen zich een aantal kleine defecten.
- De stereo B geeft alleen nog maar links geluid
- Al het overige geluid is links net wat harder dan rechts
- Regelmatig begint het geluid ineens te kraken en te storen en valt 1 kant weg (soms links, soms rechts) als ik dan het mastervolume even wat verder open draai is het weer normaal
Heb ik dus net de feedback gebeld en die zeiden dat een reparatie gauw 80 euro kon kosten.
Wil ik graag weten:
-weet iemand waar ik mn mixer goedkoop kan laten repareren?
-weet iemand of ik mn mixer zelf kan repareren (dus wat er aan scheelt)?
ik heb hem zelf al proberen open te maken. Dit gaat goed tot ik alle schroefjes en knopjes eraf heb. Er zit namelijk bij elke grote jack ingang/uitgang een soort plastic ding met de vorm van een zeskantige moer (dat is hoe t eruit ziet) die kreeg ik er niet makkelijk af en durfde niks te forceren
-weet iemand hoe je die dingen er met beleid afhaalt?
bedankt!
Primus Galacticus
Ik heb dus een spirit folio notepad en er vertonen zich een aantal kleine defecten.
- De stereo B geeft alleen nog maar links geluid
- Al het overige geluid is links net wat harder dan rechts
- Regelmatig begint het geluid ineens te kraken en te storen en valt 1 kant weg (soms links, soms rechts) als ik dan het mastervolume even wat verder open draai is het weer normaal
Heb ik dus net de feedback gebeld en die zeiden dat een reparatie gauw 80 euro kon kosten.
Wil ik graag weten:
-weet iemand waar ik mn mixer goedkoop kan laten repareren?
-weet iemand of ik mn mixer zelf kan repareren (dus wat er aan scheelt)?
ik heb hem zelf al proberen open te maken. Dit gaat goed tot ik alle schroefjes en knopjes eraf heb. Er zit namelijk bij elke grote jack ingang/uitgang een soort plastic ding met de vorm van een zeskantige moer (dat is hoe t eruit ziet) die kreeg ik er niet makkelijk af en durfde niks te forceren
-weet iemand hoe je die dingen er met beleid afhaalt?
bedankt!
Primus Galacticus

) stof ist ook niet, heb em meerder keren goed afgestoft en heb stofhoezen.
maar dit gaat offtopic)