RJen
!
hai.
hardcore-track (of darkcore of hoe je het ook wilt noemen). (is nog niet af...)
zeg maar wat ik verkeerd doe.
hierbij heb ik gebruikt: een pc (P42.
met CWPulsarII-kaart, logic, absynth-vst, battery-vst en een sts3000 softsampler.
afgemixt op jvc-huiskamer-speakers en vaak in de auto geluisterd (in de auto klint'ie goed, maar op jullie vette studio-monitoren zal het ongetwijfeld klote klinken).
wegens ruimtegebrek heb ik er een mono-mp3 van moeten maken dus de stereo-effecten verzin je er zelf maar bij. (naar welke site kan ik gratis en het makkelijkst muziek naar uploaden???)
blijf aub van die stem-sampeltjes af ik zeg toch niet hoe ik er aan kom.
alle kritiek = welkom
en ik wil niet op de zaken vooruit lopen, maar wie weet er een labeltje voor zoiets? als 't af is dan maar ik zit nu een beetje klem...
de groeten,
arjen.
hardcore-track (of darkcore of hoe je het ook wilt noemen). (is nog niet af...)
zeg maar wat ik verkeerd doe.
hierbij heb ik gebruikt: een pc (P42.
met CWPulsarII-kaart, logic, absynth-vst, battery-vst en een sts3000 softsampler.afgemixt op jvc-huiskamer-speakers en vaak in de auto geluisterd (in de auto klint'ie goed, maar op jullie vette studio-monitoren zal het ongetwijfeld klote klinken).
wegens ruimtegebrek heb ik er een mono-mp3 van moeten maken dus de stereo-effecten verzin je er zelf maar bij. (naar welke site kan ik gratis en het makkelijkst muziek naar uploaden???)
blijf aub van die stem-sampeltjes af ik zeg toch niet hoe ik er aan kom.
alle kritiek = welkom
en ik wil niet op de zaken vooruit lopen, maar wie weet er een labeltje voor zoiets? als 't af is dan maar ik zit nu een beetje klem...
de groeten,
arjen.