Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Camiel Toe
De overgang in 'Cups' van Underworld, ergens rond 7 minuut 30. Als die vette synth erin komt.

Origineel geplaatst door krachtwerk
heel fout maar: het eind van mister blue sky van ELO
Origineel geplaatst door mario010
Oh ja,...buiten sinterklaas kapoentje natuurlijk,......
Die beestachtige toetsensolo's van Jon Lord op Deep Purple's album Made in Japan,..
Wat een Hammondsloper was die gast,....
Zeker een aanrader voor de verse lichting toetsenisten,...
(Quoten gaat ff fout, g'loof ik, maar ehh....................)
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
vind die break in lazerfaces' warning ook te gek, mega chaotische track en dan dat zangstukkie ertussendoor, vind ik heel vetOrigineel geplaatst door Christov
El-P Deepspace 9mm als die break erin komt

Origineel geplaatst door Yoozer
Aphex Twin - Windowlicker (@ 4.50 waar de champagne begint met spuiten!)
Boards of Canada - Happy Cycling (@ 5.08. Toen ik 't voor het eerst hoorde kreeg ik een dikke mindkick)
Snoop Doggy Dog - Bow Wow Wow (intro ratelt er van door en dan krijg je een bas die je moet voelen)
Filter & Crystal Method - (Can't You) Trip Like I Do (@ 1.48 - knalleh!)
Groove Armada - Superstylin' (na intro, ca. 15 seconden - ultiem cruise-liedje)
Bizarre Inc. - I'm Gonna Get You (nogal duidelijk, Yo DJ Pump This Party in de tijd dat foute samples van de gekleurde medemensch nog mochten)
Prodigy - Smack My Bitch Up (@ 1.40 begint de duivelse 303)
L.A. Style - James Brown Is Dead (@ 0.45 , ik heb 'm proberen na te maken met de MicroModular, maar ben jammerlijk gefaald. Voordat er zeikerds beginnen over dat dat 1) toch al uitgewoond is, en 2) gewoon gesampled kan worden, dit is voor kicks.)
Cygnus X - Superstring (tja, mag duidelijk zijn, hier begon de ellende mee, maar wat een powerrr)
ergens rond 7 minuut 30

Origineel geplaatst door Chinetti
Niet alles is even geniaal ofzo, maar hier zijn wat mp3tjes van 'song parts' die mij altijd weer doen opstaan van de barkruk om eventje 'hé, cool' te roepen:
Equinoxe - Jean Michel Jarre
Oei oei oie... als sinds mijn ouders dit vroeger draaide terwijl ik met de Lego autoongeluken naspeelde is dit mijn favoriete overgang in een Jarre plaat...