Mijn website is klaar! Komt dat zien :)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Na vele uren noeste arbeid is mijn website nu zo goed als klaar. Je vindt er zowel mijn muzikale als grafische werk en ik hoop 'm regelmatig te updaten.
't is m'n eerste website dus was wel lastig om uit te vinden hoe alles werkt en zo, maar toch aardig gelukt al zeg ik het zelf :)

www.sputnikkproductions.com

Hey leuke site, jij bent dat dus van die mooie video like a swimmer die op horde ftp staat gaaf 8) :okdan:

ik zou dat telletje trouwens in je homeframe doen ofzo, dan is die lelijke scrollbalk weg en zon nietscrollsite vind ik altijd wel mooier!

je hebt helemaal gelijk. Omdat ik in 1280x1024 draai was me dat niet opgevallen maar ik heb de hitcouter verplaatst, nu zou het ook in 1024x768 zonder scrollbar moeten kunnen.

jij bent dat dus van die mooie video like a swimmer die op horde ftp staat

klopt ja :)

[persoonlijk]
Het ziet er leuk uit.
Van je muziek vindt ik Bubbles mooi. Een soort kruising tussen Pink Floyd en Future sound of London. De rest doet me niet zoveel (vooral door de beats).
Als je op de mp3'tje klikt, blijkt het volgende:
-de eerste track is niet (meer) online
-sommige tracks openen in een nieuwe window, andere laden in je 'actieve veld', zeg maar..
ik zou ze allemaal in een nieuw window laden, dan kan je tenminste doorgaan met je site te bekijken.

Jammer dat bij de 'moving' graphics geen movie te zien is.
[/persoonlijk]

Attachments

• tracker.gif
    tracker.gif
    16,4 KB · Bekeken: 89
Origineel geplaatst door BasroR

Als je op de mp3'tje klikt, blijkt het volgende:
-de eerste track is niet (meer) online
-sommige tracks openen in een nieuwe window, andere laden in je 'actieve veld', zeg maar..
ik zou ze allemaal in een nieuw window laden, dan kan je tenminste doorgaan met je site te bekijken.

bij deze gecorrigeerd

Jammer dat bij de 'moving' graphics geen movie te zien is.

ik heb er toch steeds links naar de Quicktime movies bijgedaan hoor. :) (edit: één link was kapot, maar nu werkt het allemaal netjes). Je kunt straks ook de screenshots uitvergroten maar dat is nog niet helemaal klaar.

Laatst gewijzigd:
De site ziet er idd leuk uit, het enige wat bij mij opkwam is het gebruikte lettertype times new roman. Naar mijn mening zou het mooier zijn om arial,verdana of tahoma te gebruiken omdat dat qua type beter bij de naviagatieknoppen past.

Ik zou dit in ieder geval in je stylesheet aanpassen. Het enige wat daar op het moment in staat is de kleur van de scrollbalken.

Voor de rest:

Keep up the good work..!!

PS: heb een voorbeeldje van een css geplaatst met jouw scrollbar styles erin, zoals ik de stylesheet gemaakt zou hebben.
Moet hem even hernoemen alleen, css bestanden worden door synthforum niet geaccepteerd..

Maar dit is natuurlijk maar mijn mening, kijk maar of je er iets aan hebt...

Attachments

• sputnikk_vb.css.zip
    1,8 KB · Bekeken: 93
thanks! ga ik even bekijken. Aangezien dit mijn eerste website is ben ik allemaal nog een beetje aan het leren hoe en wat het beste werkt en zo.

Leuke site,:okdan:

- het viel me op dat als ik op de link naar Dirty click, hij niet opent in een nieuw venster, maar in het link venster (alle andere links doen het geloof ik wel, ik heb ze bijna allemaal ff ge-clicked)

- Ik heb Windows XP, op 1024*786 en heb nog steeds de scroll-bar aan de linker kant, hij scrollt iets van 4 of 5 pixeltjes, dus hij is nog ietsie pietsie te groot, waardoor die scroll bar er toch is

(Dit zijn van die kleine bugs die er dan nog ff uitmoeten.... heb zelf dagen lopen kloten totdat ik er achter kwam dat er verschil is tussen bestanden met kleine letters en HOOFDLETTERS! Aaargh!)

Veel succes!

Origineel geplaatst door Syntax Terror
Leuke site,:okdan:

- het viel me op dat als ik op de link naar Dirty click, hij niet opent in een nieuw venster, maar in het link venster (alle andere links doen het geloof ik wel, ik heb ze bijna allemaal ff ge-clicked)

fixed

- Ik heb Windows XP, op 1024*786 en heb nog steeds de scroll-bar aan de linker kant, hij scrollt iets van 4 of 5 pixeltjes, dus hij is nog ietsie pietsie te groot, waardoor die scroll bar er toch is

Hmmm, bij mij scrollt ie niet meer in die resolutie, maar ik zal het in de gaten houden.

Origineel geplaatst door King of Snake
fixed
Hmmm, bij mij scrollt ie niet meer in die resolutie, maar ik zal het in de gaten houden.

Kan het zijn dat jij hebt gekozen voor de "klassieke" weergave van windows XP, dus de "ouderwetse" grijze start menu + balk? Want de nieuwe windows xp balk, met al die mooie kleurtjes enzo, die is breder dan de oude, waardoor er minder ruimte overblijft..... Ow... wacht even.... nu ik het controleer is het "probleem" er niet meer! NEVER MIND! Ik had waarschijnlijk het venster net niet helemaal gemaximaliseerd.....:o: Oeps sorry.. Hij ziet er nu strak uit!

Bubbles (digital bubble-batch............) is ok. Het zou mij niet verbazen als je daar relatief het minste tijd voor nodig hebt gehad.

Origineel geplaatst door dekzster
Bubbles (digital bubble-batch............) is ok. Het zou mij niet verbazen als je daar relatief het minste tijd voor nodig hebt gehad.

dat weet ik wel zeker. :)

Origineel geplaatst door King of Snake
thanks! ga ik even bekijken. Aangezien dit mijn eerste website is ben ik allemaal nog een beetje aan het leren hoe en wat het beste werkt en zo.

Ik zie dat je hem toegepast hebt.
Ziet er een stuk beter uit naar mijn idee zo.Times New Roman is een wat klassiekere letter.
Nu past het toch wat beter bij het geheel (tech-style)

Ik vind het een rielekste site! :okdan: erg mooi gedaan..
Ik ga vanavond alle tracks beluisteren want ik moet zo ff weg...
Heb deep_blue nu wel lopen en die vind ik echt bruut...
Keep it up

Ziet er mooi uit! Vind het alleen jammer dat er qua design nix meer te ontdekken valt: na de beginpagina heb je alles wel gezien, en krijg je alleen wat extra leesvoer. Misschien wat meer variatie bij verschillende pagina's?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back