[track] techno

isnieZot

HAKKEUH!!!!!
na mijn vorige techno track ben ik opnieuw
aan de slag gegaan. laat maar horen wat jullie ervan vinden.
het zal mijn laatste techno track zijn voorlopig. ik ga me terug verdiepen
in wat minder gangbare muziek (gaat me beter af) :D

technooooo

Moi,

Ik vind de basis, drums en percussie best lekker klinken over mijn laptop speakers! (die kut zijn... dus dat is heel wat)

De pads / melodie vind ik maar nix.

Maar zoals ik zei is de basis helemaal niet gek, zeker als je die helemaal zelf gemaakt hebt is het misschien helemaal geen gek plan om toch ook techno dingetjes te blijven maken.

Druid

Origineel geplaatst door druid
Moi,

Ik vind de basis, drums en percussie best lekker klinken over mijn laptop speakers! (die kut zijn... dus dat is heel wat)

De pads / melodie vind ik maar nix.

Maar zoals ik zei is de basis helemaal niet gek, zeker als je die helemaal zelf gemaakt hebt is het misschien helemaal geen gek plan om toch ook techno dingetjes te blijven maken.

Druid

ja ik had zo wel een vermoeden dat de pads niet bij iedereen in smaak gaan vallen. dit is eigelijk de 2de versie van het nummer. de eerste versie is meer ritmisch en heeft enkel een baslijn. misschien moet ik die ook eens even online gooien.

Ik vindt je synth/loop geluiden echt erg lekker klinken! :) Toppie!
Maar ik vind die bassdrum er persoonlijk helemaal niet bij passen?! Hij zorgt teveel voor een "hardcore" vibe, terwijl dat naar mijn inzien niet overeenkomt met de rest van de track?! ;)
Mijn enige kritiek is dus; gebruik een andere bassdrum?! Iets korter/lager, met wat minder delay. Probeer in het midden van de track wat meer afwisseling?! (Niet alleen dat zelfde loopje?!)
Voor de rest vindt ik je geluiden/loopjes echt helemaal top! Erg lekker!!! :D

peace...

Vindt deze track als techno liefhebber wel cool hoor. De synth is goed zo...... toppie!

De bassdrum is i.d.d. wat vaag. Misschien iets minder decay erop?

Kun je nog ff aangeven welke gear/software je hiervoor hebt gebruikt?

kheb wat minder decay op de kick gezet. ik vond hem eigelijk wel vet klinken die kick. maar twas misschien wel teveel van het goede :D
hier
deze track is gemaakt in FL studio met behulp van reaktor,stomper en oddity.

Laatst gewijzigd:
ik vind je kick niet erbij passen te boemie, beter de attack iets lager zetten en door een compressor sturen voor wat meer decay-effect.

verder vind ik je pads juist wel heel cool, geven een beetje een vaag sfeertje en dat vind ik juist wel cool :)

de percussie van het geheel is wel lekker freaky gefilterd op een subtiele manier dus dat klinkt allemaal wel lekker :)

enige wat me beetje opvalt is dat bepaalde geluiden wat wegvallen lijkt het wel soms in je mix... het kan nog net ff wat frisser en sterker de mix, maar voor de rest al best een coole track

ok nu heb ik een nieuwe kick gemaakt. hij past er nu denk ik wel wat beter bij.
de link is dezelfde als de vorige. deze dus

Laatst gewijzigd:
De bass is een stuk beter zo, zeker weten. Verder vin'k 't een beetje saai aan het begin. De ritmes zijn heel lekker, maar die clap en de rides....sorry, die hebben we nu echt wel gehad hoor. De lead vind ik snel vervelen. De ritmes zijn perfect, en ik zou proberen daarbij iets nieuws te bouwen.

ik vond ook het melodietje wat meer afwisseling mogen hebben

het zal mijn laatste techno track zijn voorlopig. ik ga me terug verdiepen in wat minder gangbare muziek (gaat me beter af)
als niet echt liefhebber van techno kan ik dit enkel toejuichen ;)
WICKED! WICKED !!!

best n lekker stukje techno

Ik denk dat er best nog wel ruimte is voor iets bassline achtigs. Niet te bruut, gewoon iets met n lage sinussound ofzo. Er komt wel af en toe iets langs, maar ik bedoelde veel continuer, iets dat blijft meestuwen aan de beat.

Maar leuke track

stomper ! dat ga ik weer eens downloaden..

zit nu op me werk, dus kan iet downloaden, ben wel weer benieuwd, isniezot, mijn held

het trakje heeft een beetje een progressive feel, maar je padz zijn daat werkelijk een beetje off key en de bass line kan je misschien ook wat meer mee doen

Voor de rest is de mix aardig.

Peez

TT

Origineel geplaatst door AOR
stomper ! dat ga ik weer eens downloaden..

zit nu op me werk, dus kan iet downloaden, ben wel weer benieuwd, isniezot, mijn held
:o: :)

Back