Welke Synth

lenatriton

Nieuwkomer
Beste allemaal,

Ik ben nieuw op dit forum dus ik weet niet wat ik moet verwachten. Ik heb al een beetje rondgebladerd, maar nog niet echt informatie gevonden die ik wil hebeen dus vandaar deze vraag. Ik wil een nieuwe synth kopen, ik speel veel live, piano, epiano, hammondorgeltjes, rodes, pads en strings. Ik zit zelf te denken aan drie opties, namelijk:

- de yamaha motif ES 8
- de Korg triton Extreme 88
- of de korg triton LE 88

Zouden jullie me kunnen vertellen welke naar prijs/kwaliteit verhouden het beste is. Ik ben een scholier en ik heb niet berschrikkelijk veel te besteden, dus daarom koop ik het liefst de goedkoopste als die goed genoeg is voor mijn eisen;)

Ik zou ook graag willen weten welke het meest overzichtelijk is, ook qua optreden en dergelijke want dat doe ik nogal vaak!

Hee Leendert,

er zijn hier de laatste tijd veel soortgelijke vragen geweest. Ik zou zeggen voer de namen van de door jou genoemde synths eens in in de zoekmachine van deze site, dan zul je al veel info vinden denk ik.

Re: Welke Synth

Origineel geplaatst door lenatriton
Beste allemaal,

Ik ben nieuw op dit forum dus ik weet niet wat ik moet verwachten. Ik heb al een beetje rondgebladerd, maar nog niet echt informatie gevonden die ik wil hebeen dus vandaar deze vraag. Ik wil een nieuwe synth kopen, ik speel veel live, piano, epiano, hammondorgeltjes, rodes, pads en strings. Ik zit zelf te denken aan drie opties, namelijk:

- de yamaha motif ES 8
- de Korg triton Extreme 88
- of de korg triton LE 88

Zouden jullie me kunnen vertellen welke naar prijs/kwaliteit verhouden het beste is. Ik ben een scholier en ik heb niet berschrikkelijk veel te besteden, dus daarom koop ik het liefst de goedkoopste als die goed genoeg is voor mijn eisen;)

Ik zou ook graag willen weten welke het meest overzichtelijk is, ook qua optreden en dergelijke want dat doe ik nogal vaak!