[Synthi AKS] 3750,- pond?!

Cisco

advancedtechnoresearch
Heya!

Mijn eerst volgende synth op mijn verlanglijstje is een EMS synthi AKS?!
Nou zag ik bij het bekende www.rlmusic.co.uk een Aks te koop staan voor maar liefst 3750,- POND!
Hoeveel Euro is dat wel niet?! De gemiddelde/normale prijs voor een AKS is toch ongeveer 4000,- euro?
Weet iemand ongeveer voor hoeveel synthi's weggaan op Ebay?

Thanx...

Als je een EMS Synthi wil, ik weet iemand die er een voor 2500 euro weg doet.

Weet niet of het wat is, maar .. dat kan zou je dus uit kunnen zoeken. :)

Re: [Synthi AKS] 3750,- pond?!

Origineel geplaatst door Cisco
Heya!

Mijn eerst volgende synth op mijn verlanglijstje is een EMS synthi AKS?!
Nou zag ik bij het bekende www.rlmusic.co.uk een Aks te koop staan voor maar liefst 3750,- POND!
Hoeveel Euro is dat wel niet?! De gemiddelde/normale prijs voor een AKS is toch ongeveer 4000,- euro?
Weet iemand ongeveer voor hoeveel synthi's weggaan op Ebay?

Thanx...

Ik kreeg laatst ook een mailtje van Rl en schrok ook van de prijs:o:

Ze gaan van 3500-4500 en soms wel tot 5000+ (euro) Ik heb de veiling ook al gezien op ebay van die gast uit australie en de KS werkt niet zoals hij hoort. Dit zie je erg vaak bij Synthi Aks's die aangeboden worden. je weet nooit wat er met zo'n Ks aan de hand kan zijn en sommige onderdelen zijn niet meer te krijgen. Tis leuk als je een Synthi Aks heb maar dan moet de sequencer het wel helemaal doen, en het gebeurt volgens mij vrij vaak dat dit niet het geval is:(

Als die sequencer het doet is het best wel een leuk setje :peukie:

Re: Re: [Synthi AKS] 3750,- pond?!

Re: Re: [Synthi AKS] 3750,- pond?!

Origineel geplaatst door synthiaks
Ik kreeg laatst ook een mailtje van Rl en schrok ook van de prijs:o:

Ze gaan van 3500-4500 en soms wel tot 5000+ (euro) Ik heb de veiling ook al gezien op ebay van die gast uit australie en de KS werkt niet zoals hij hoort. Dit zie je erg vaak bij Synthi Aks's die aangeboden worden. je weet nooit wat er met zo'n Ks aan de hand kan zijn en sommige onderdelen zijn niet meer te krijgen. Tis leuk als je een Synthi Aks heb maar dan moet de sequencer het wel helemaal doen, en het gebeurt volgens mij vrij vaak dat dit niet het geval is:(

Als die sequencer het doet is het best wel een leuk setje :peukie:

Tja... Voor die 3750 pond bij RL krijg je volgens mij idd wel een perfecte/mint Aks! Heb bij hun ook een Arp 2600 gekocht voor veel, maar die is dan ook wel helemaal nieuw! En met 3 jaar garantie?!
Maar 3750 pond? Da's uit mn hoofd bijna 5700,- euro?! Slik...=(

Voor de duidelijkheid?! Ik heb het geld voor een Synthi AKS nog niet helemaal bij elkaar gesprokkeld, dus ben op het moment nog niet wanhopig op zoek! Maar wil eigenlijk gewoon weten hoeveel ik moet betalen voor een mint AKS?!
Ik geloof gewoon niet dat 6000,- euro de normale prijs is?! ;) 4000,- tot 4500,- euro moet toch te doen zijn? ;)

peace...

gehe grappig........ouwe koeien

Heb je hem al?

Heb zelf nu ook net als jou een memorymoog plus gekocht bij rl music
Tsja denk dat mijn volgende ook wel een aks of een putney wordt:) of prophet 5 mmm

als je die prophet5 rev 2 gaat kopen bij RL, heb je nog een originele Leo-bak ook!

Back