ProtoHuman
Gepokt en gemazeld
wow! te gek 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Tja, wat is er mooi aan...Origineel geplaatst door n0_key
Leg me eens uit wat daar mooi aan is dan, want ik kies tegenwoordig bewust voor discreet, het verschil is duidelijk, wat betreft klank iig wel. Los nog van de beschikbaarheid van de sjippies zelf op lange termijn.
CEMs hebben nadelen, maar discrete onderdelen ook...Origineel geplaatst door n0_key
Nee ok, klankverschil, dat is duidelijk. Ik dacht dat Jeroen over andere voordelen zat te zwammen, ik had me al schrap gezet om te gaan zeiken![]()
Daarom moet je ze beide hebben! 
Ik heb de vco's, lfo's en het variabele filter ff beluisterd en het klinkt errug goed. Vco's zijn behoorlijk stabiel, het variabele filter is erg cool en het highpass filter klinkt net iets beter als dat van de Synthex (vind ik)
Ik ben eigenlijk al blij dat ik hem naar m'n kamer wist te sjouwen.
Origineel geplaatst door synthiaks
Binnenkort laat ik de HD recorder wel lopen en ga ik wat freaken zodat jullie ook mee kunnen genieten![]()

N
Ik heb gisteren een rugblessure opgelopen tijdens een voetbalwedstrijd en kan niet lang achter elkaar met de synth bezig zijn...........
Origineel geplaatst door conso
Off-TROPIC: Speel je bij Kroatië ?

Ja![]()
hehehe, we hadden gisteren een kroegentoernooi en ik ben zo één die ondanks alle pijn door wil gaan tot het einde. Resultaat: 3 geweldige goals, 3e plaats, een gezellige barbeque met veel bier, een rugblessure en 2 gigantische blaren op m'n poten![]()
hmmm, 400 dollar is wel veel.. Maar goed..Origineel geplaatst door JohnnyBusca
prop er deze ff bij:
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=38071&item=3730819708&rd=1
Origineel geplaatst door mono-poly
Ik vind de prijs idioot hoog

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
hmmm, 400 dollar is wel veel.. Maar goed..
Origineel geplaatst door mono-poly
Of je koop er 1 van Ken Stone