[MacBeth] Nieuwe M3X2 op de markt

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door Catscan

User presets is zeker te duur om te maken?......wow dat zou echt relax zjin.....saven:)

Is helaas momenteel onmogelijk, zeker als we die dingen nog betaalbaar willen houden.

User presets is voor mietjes :D

En inderdaad, ik had het over Future Retro... En ik had ook nog wel Dave Smiths Evolver kunnen noemen ofzo. Natuurlijk is het niet helemaal vergelijkbaar, maar ik heb hier een Moroco en M3x in m'n rack hangen, en qua bouwkwaliteit en klank doet de rest gewoon niet mee...

Ben benieuwd hoeveel het meer zou gaan kosten met de optie dat je kunt saven?
500 euro meer?
Zou erg koel zijn...

Zelf denk ik eigenlijk dat het mij eerder tot aanschaf zou overgaan dan eentje waarvan je niet kan saven zelfs met zo'n groot prijs verschil.....but that's me

Origineel geplaatst door Catscan
Ben benieuwd hoeveel het meer zou gaan kosten met de optie dat je kunt saven?
500 euro meer?
Zou erg koel zijn...

Zelf denk ik eigenlijk dat het mij eerder tot aanschaf zou overgaan dan eentje waarvan je niet kan saven zelfs met zo'n groot prijs verschil.....but that's me

Blijf maar dromen ...

Origineel geplaatst door stekke
Blijf maar dromen ...

:) zal ik vooral doen........

Maar nu even rieel....hoeveel zou het extra kosten als je het in grotere productie neemt?
Of is daar nooit echt na gekeken?

pre-VCA outputs... dat maakt het wel erg interessant!

Komt er nog een gunstige inruil mogelijkheid voor M3X MK1 gebruikers??? Waarom zit er trouwens geen dedicated analoge LFO op? Dat mis ik wel een beetje heel erg op de MK1. Een oscilator gebruiken als LFO is een beetje brak vooral omdat die dan nog wel vrolijk mee transponeert.....

Ergens willen we toch wel als basis de Minimoog houden en er geen alle-toeters-en-bellen monster van maken. De gebruikers van de M3X bezitten sowieso al andere apparatuur om LFO's te genereren.

Origineel geplaatst door stekke
Ergens willen we toch wel als basis de Minimoog houden en er geen alle-toeters-en-bellen monster van maken. De gebruikers van de M3X bezitten sowieso al andere apparatuur om LFO's te genereren.

Ik vind een dedicated LFO geen toeter noch een bel...aparte outputs vóór de VCA daarentegen wel....

Wel, de plaats die je nodig hebt voor een volledige LFO t.o.v. slechts 1 extra jack is enorm, de ruimte is krap en daarin moet je alles kunnen passen. "Grote" extra features zijn dus erg moeilijk plaatsbaar.

aub niet nog meer LFOs... Die zijn er echt te veel..

Wordt er hier niet pre-vcf bedoeld ?

Ik heb dit nl twee weken geleden bij Ken gesuggereerd en het leek hem toen wel wat

Dit zou dan de mogelijkheid bieden om je ruwe VCO's over twee filters te doen:
1) het M3X filter
2) een extern filter (bijv de Moroco die ik binnekort hopelijk echt binnenkrijg)

Op die manier kan ik op m'n yamaha CS 15 hele mooie "dubbel" geluiden maken door de twee VCF's een eigen EG en VCA toe te wijzen

Groet
Joost

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
pre-VCA outputs... dat maakt het wel erg interessant!

The M3X2 has now reached production stage and according to Ken, the
first units will be delivered by the end of the month October at the
latest.
Uit een mailtje van bluebay.

Een heel goed mailtje trouwens, met een duidelijk verhaal over hoe de synthmarkt kapot gaat.

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Uit een mailtje van bluebay.

Een heel goed mailtje trouwens, met een duidelijk verhaal over hoe de synthmarkt kapot gaat.

En hoe gaat de synthmarkt dan kapot? Johnny...?

Bij mij gaan de synths zelf nog al eens kapot :) niet de markt...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back