stekke
Stamgast
Origineel geplaatst door Catscan
User presets is zeker te duur om te maken?......wow dat zou echt relax zjin.....saven![]()
Is helaas momenteel onmogelijk, zeker als we die dingen nog betaalbaar willen houden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
User presets is zeker te duur om te maken?......wow dat zou echt relax zjin.....saven![]()

Ben benieuwd hoeveel het meer zou gaan kosten met de optie dat je kunt saven?
500 euro meer?
Zou erg koel zijn...
Zelf denk ik eigenlijk dat het mij eerder tot aanschaf zou overgaan dan eentje waarvan je niet kan saven zelfs met zo'n groot prijs verschil.....but that's me
Origineel geplaatst door stekke
Blijf maar dromen ...
zal ik vooral doen........Origineel geplaatst door stekke
Toch wel, maar de vereiste investering weegt niet op tegen de toegevoegde waarde en het extra dat mensen er willen (moeten) voor betalen.
Origineel geplaatst door stekke
Ergens willen we toch wel als basis de Minimoog houden en er geen alle-toeters-en-bellen monster van maken. De gebruikers van de M3X bezitten sowieso al andere apparatuur om LFO's te genereren.
Origineel geplaatst door Nolet
Ik vind een dedicated LFO geen toeter noch een bel...aparte outputs vóór de VCA daarentegen wel....
Origineel geplaatst door JohnnyBusca
pre-VCA outputs... dat maakt het wel erg interessant!
Origineel geplaatst door levka
Wordt er hier niet pre-vcf bedoeld ?
Uit een mailtje van bluebay.The M3X2 has now reached production stage and according to Ken, the
first units will be delivered by the end of the month October at the
latest.
Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Uit een mailtje van bluebay.
Een heel goed mailtje trouwens, met een duidelijk verhaal over hoe de synthmarkt kapot gaat.
niet de markt...