[MacBeth] Nieuwe M3X2 op de markt

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door stekke
aj toch! 1245 inderdaad
Ik dacht dat je mij een speciale prijs aan geboden had.. Jammer. :)

Maar ff iets anders.. Is het een speciale editie voor in samenwerking met bluebay, of op verzoek van bluebay?

Geen jubileum editie of zo. Er was vraag naar de M3X in andere kleuren en zo geschiede... Zonder onze samenwerking was er waarschijnlijk geen nieuwe M3X - of slechts een hele tijd later. Het is een win-win situatie.

Blue Bay geeft samen met MacBeth Studio Systems de opvolger van de M3X uit
Stekke, is bij jou toevallig bekend of bluebay de enige verkoper zal zijn van deze M3X2 , of dat deze ook via andere verkooppunten te koop zal zijn ? Of ook wel : Maakt Macbeth de M3X2 deze exclusief voor Bluebay ?

Origineel geplaatst door rin
Stekke, is bij jou toevallig bekend of bluebay de enige verkoper zal zijn van deze M3X2 , of dat deze ook via andere verkooppunten te koop zal zijn ? Of ook wel : Maakt Macbeth de M3X2 deze exclusief voor Bluebay ?

BB en MSS hebben zij de exclusiviteit, dus nergens anders.

Hmm, alles is nu wat bezonken, ik denk weer wat helder...

Weer geen PW(M)? Is er nog kans dat daar iets mee gedaan wordt? Het kan namelijk altijd vetter :D

Origineel geplaatst door stekke
BB en MSS hebben zij de exclusiviteit, dus nergens anders.

Heeft dit toevallig mee te maken dat jij je mischien genaaid voelde omdat Ken ze ook direct aan klanten verkocht voor een veel lagere prijs?

ik vraag het maar

Hebben gisteren de M3X2 specs gefinaliseerd in Edinburgh, zal een big fat f*cker worden met meer feaetures dan ooit ! Specs worden heel kortelings gepubliceerd. Tipje van de sluier : chords spelen zit erbij !

Aparte cv per osc, dat is lekker... Zonder dat je alles verklapt, zijn er veel verschillen met wat ik eerder in het andere MacBeth draadje poste?

Hi Nico, many apologies as always regarding my time getting back to you........I saw your message on the website guestbook........my Outlook Express has recently had a lot of problems (trojan stuff....I've still to sort it!).........well I did at one point manage to read your comments about the new M3X2...........I have listened......the promised sine waves are now happening as are seperate cv inputs into each oscillator......another client wanted a manual control for glide/portamento. Now on the fron there are 12 jack sockets, including vc access to the VCA, all three Oscs, the VCF, a master analogue CV input, External audio in, Hi out, Lo out, Gate in, strig in...............tommorow I test to see if everything works. The M3X2 is becoming semi-modular!! It is an all consuming business doing this stuff, and because I now have clients for M3X2, I have to have that ready very shortly. I am also useless at business/book-keeping and accounts, so I have been having tro! uble there.............I have to work on that stuff, or I get fined or worse..........M5 is also just around the corner, but I'm the only guy at Macbeth Studio Systems so I have a lot on my plate.............feel free to post this on to the guys at synthforum.nl.......................best regards to ya, Ken

Redelijk veel verschillen, hebben tijd zitten te experimenteren met andere filters, maar die in volledige resonance -self osc niet even diep gingen als de originele. Nu is die temp. condensated, gaat all the way! OSCs op zich klinken veel zwaarder dan de vorigen. 3 soorten ruis, véééééééél meer modulatiemogelijkheden en glide! Jawel, GLIDE !!! De rest lees je over een paar dagen.

Allez, nog 1tje om het af te leren : PWM op de OSC's, met LFO daarnaar kan je 1 OSC laten klinken als dat het er 2 waren met een vette kleine detuning.

De tering, het klinkt alsof alle op- en aanmerkingen van iedereen verwerkt zijn... Damn, ik wil ik wil ik wil.... En ook een M5. ik wil alles nu! :D

Waarom reageert Ken nu weer zo traag op mijn ie-meel...

Er is inderdaad errrrrug veel bijgekomen. Ken heeft het erg druk om tot productie te komen, maar nu hebben we de laatste bocht genomen en gaat alle effort naar de M3X2. De eerste stapjes van de levenswandel van de M5 zullen grotendeels afhangen van het succes van de M3X2.

Wordt het niet een halve M5?

Lijkt me dat veel extra's uit ontwikkeling van de M5 gekomen zijn.

Als je de nieuwe M3X2 bekijkt, wordt het eerder een M5 alike dan gewoon een voortzetting van de M3X. Bekijk het als de meest uitgebreide waar-voor-je-geld pure sang analog, laat de concurrentie bakstenen schi!ten !

Voor de eerste generatie was al geen concurrentie... Zeg nu zelf, wat jongens als FR op de markt zetten zijn lachertjes in vergelijking met Macbeth.

Maar goed, ik wilde 'm na de vorige update al gaan bestellen, maar ik heb nog niets van Ken teruggehoord. Nu is dat niets nieuws, en eigenlijk neem ik het hem ook niet kwalijk, maar damned, dit schiet niet op... Ik probeer het strax nog wel even...

Ben al heel erg blij met mijn "oude" M3X en denk niet dat ik voor deel 2 ga. Maar als de M5 eindelijk uitkomt?????? Ik hoop dat ik mezelf kan inhouden

:engel:

Origineel geplaatst door n0_key
Voor de eerste generatie was al geen concurrentie... Zeg nu zelf, wat jongens als FR op de markt zetten zijn lachertjes in vergelijking met Macbeth.

Maar goed, ik wilde 'm na de vorige update al gaan bestellen, maar ik heb nog niets van Ken teruggehoord. Nu is dat niets nieuws, en eigenlijk neem ik het hem ook niet kwalijk, maar damned, dit schiet niet op... Ik probeer het strax nog wel even...

Wie bedoel je bij FR?

Dammm ben erg benieuwd man....
User presets is zeker te duur om te maken?......wow dat zou echt relax zjin.....saven:)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back