91project
Ingeburgerd
Okay... Ik schaam me dit te moeten vragen maar het is niet anders. Als ik geen antwoord
krijg heb ik zojuist 35 euro door de pleepot gespoeld. Komt ie...
Vannacht heb ik even de creditcard erbij gehaald en SuperWave Professional online
aangeschaft. Nu is het probleem dat op het "gefeliciteerd-u-heeft-betaald-scherm"
een code stond. Uit enthousiasme klikte ik het scherm per ongeluk weg. Het zal toch
niet zo zijn dat deze registratiecode maar ÉÉN keer verschijnt, en wel alleen in het
betaalscherm. Tot dusver heb ik nog geen confirm mailtje ontvangen en is mijn
"smeek"mailtje nog niet beantwoord. Of krijg ik dan toch een doos met daarin een
CD-ROM een handleiding opgerstuurd?
De info op de site zelf is in iedergeval ronduit flut, ruk en slecht.
Zijn er andere mensen die het online hebben geregistreerd en mij kunnen vertellen hoe
het zit met de reg code? Dit is dus geen oproep om een serienummer te bemachtigen.
91
krijg heb ik zojuist 35 euro door de pleepot gespoeld. Komt ie...
Vannacht heb ik even de creditcard erbij gehaald en SuperWave Professional online
aangeschaft. Nu is het probleem dat op het "gefeliciteerd-u-heeft-betaald-scherm"
een code stond. Uit enthousiasme klikte ik het scherm per ongeluk weg. Het zal toch
niet zo zijn dat deze registratiecode maar ÉÉN keer verschijnt, en wel alleen in het
betaalscherm. Tot dusver heb ik nog geen confirm mailtje ontvangen en is mijn
"smeek"mailtje nog niet beantwoord. Of krijg ik dan toch een doos met daarin een
CD-ROM een handleiding opgerstuurd?
De info op de site zelf is in iedergeval ronduit flut, ruk en slecht.
Zijn er andere mensen die het online hebben geregistreerd en mij kunnen vertellen hoe
het zit met de reg code? Dit is dus geen oproep om een serienummer te bemachtigen.
91