Ondersteuning Superwave

91project

Ingeburgerd
Okay... Ik schaam me dit te moeten vragen maar het is niet anders. Als ik geen antwoord
krijg heb ik zojuist 35 euro door de pleepot gespoeld. Komt ie...

Vannacht heb ik even de creditcard erbij gehaald en SuperWave Professional online
aangeschaft. Nu is het probleem dat op het "gefeliciteerd-u-heeft-betaald-scherm"
een code stond. Uit enthousiasme klikte ik het scherm per ongeluk weg. Het zal toch
niet zo zijn dat deze registratiecode maar ÉÉN keer verschijnt, en wel alleen in het
betaalscherm. Tot dusver heb ik nog geen confirm mailtje ontvangen en is mijn
"smeek"mailtje nog niet beantwoord. Of krijg ik dan toch een doos met daarin een
CD-ROM een handleiding opgerstuurd?
De info op de site zelf is in iedergeval ronduit flut, ruk en slecht.

Zijn er andere mensen die het online hebben geregistreerd en mij kunnen vertellen hoe
het zit met de reg code? Dit is dus geen oproep om een serienummer te bemachtigen.

91

Vaak krijg je de code per mail, dit is een automatisch systeem. Als je op dit moment nog niets hebt ontvangen denk ik dat je order niet is door gekomen.

shit man, dit is helemaal niet zo fijn. ik hoop dat het alsnog zeer snel in orde komt,
en als je wil, hou ons ook er van op de hoogte hoe het uitdraaide.

Helaas -tot mijn grote spijt- kan ik je niet verder helpen... ik doe het nog altijd met de
freeware versie...

cheers

cloudy

Staat die pagina die je hebt weggeklikt, niet bewaard in de Internet-cache?

Daar worden toch al die pagina die je hebt bezochtt gewoon off-line op je HD bewaard, en kan je die opzoeken met de optie " geschiedenis" in de IE explorer?

Tenzij die automatisch wordt gewist, als je opnieuw opstart?

EF

Aaahhh ja.... Volgens mij heb je tegenwoordig geen kloot meer aan
de history optie nu alles met vette scripjes gedaan wordt. Maar ik was
BLIJ! HUUUUUUUU ! 's nachts kreeg ik een ie-mailtje van Eddie Gill
de Super waveman!!!!!!! met daarin de code en de mededeling dat het
bedrag er maar 1 keer wordt afgeschreven. Errug fijne service dus.
Want betalen is stom.

En zo lieve mensen, (en vooral ik) is alles nog goedgekomen en leefden
we nog lang en gelukkig.

Einde.

Back