Motif Es en PLug ins

sas

Ingeburgerd
Hi

Ik wil misschien een Motif Es kopen. En ik was benieuwd of iemand ervaring heeft met de Vocal Harmoniser PLug in. PLG 100 -VH? Heb nogal verschillende meningen gelezen. Dus dacht ga eens kijken wat jullie ervan vinden. :)

Ik heb ontdekt dat de plug in boards in the US goedkoper zijn. Ik kan via iemand in canada misschien aan de 100 vh komen. Stomme vraag misschien maar: Past dat Amerikaanse spul wel op het europese??? (dvd's uit canada kan je namelijk niet hier in holland gebruiken, volgens mijn zus die daar woont):o:

Groetjes sas

Motif Es en PLug ins

HI:)

Wilde jullie even laten weten, na al jullie steun, dat ik zeer waarschijnlijk de Motif Es ga kopen. Ik heb nu ook naar de Triton Extreme geluisterd, maar de klanken van de motif bevallen me ietsie pietsie beter. En het grote voordeel van de Motif Es, voor mij, is dat er knoppen op zitten waarmee je heel snel kunt wisselen tussen de verschillende arpeggio's. Je kunt er 5 voorprogrammeren en dan terwijl je real time speelt, door de arp toets te gebruiken switschen. Je kan dus je performance daar op af stellen.

HIER NOG 2 VRAAGJEs:
Heeft iemand ervaring met de vocal harmoniser plg in 100 VH? Waqt vind je ervan?

En als ik hem door een kennis laat meenemen uit Canada, waar ze aanmerkelijk goedkoper zijn. Past dat ding dna ook op de Europese versie. Stomme vraag:o: waarschijnlijk, maar ik heb uit goede bron vernomen dat dvd's uit canada ok zo gemaakt zijn dat je er in europa niets aan hebt.

groetjes sas

Bij DVD's heb je regiocodes; als je in Nederland een speler koopt dan heeft-ie (meestal) code 2, en speelt dus alleen code 2-dvd's af (staat achterop het doosje). VS is code 1, Canada zal dan ook wel. Heeft ermee te maken dat films daar soms veel eerder uitkomen, dus zo voorkomen ze dat iedereen 'm hier via import al op DVD heeft voordat-ie in de bios is.

Ergo: totaal onvergelijkbaar met synths. :P

De synth is hetzelfde; het enige probleem kan zitten in de adapter (verkeerde voltage of zo). Maar dat is natuurlijk wel op te lossen met een tussenstukje (er importeren hier zo vaak mensen gear uit de VS).

Re: ERvaring PLug In Motif Es

Re: ERvaring PLug In Motif Es

Origineel geplaatst door sas
Ik kan via iemand in canada misschien aan de 100 vh komen. Stomme vraag misschien maar: Past dat Amerikaanse spul wel op het europese???

De Yamaha PLG-kaarten zijn voor alle regio's hetzelfde dus je kan met een gerust hart zo'n kaartje bij je Mounty collega bestellen.

Oh trouwens, je vraag één keer stellen voldoet altijd wel hoor; qua pageviews maakt het niet zoveel uit in welk subforum je post. Dit soort threads komt toch altijd in de lijst op de homepage terecht.

(maakt het ook makkelijker om te reageren)

hi cheimoon

ja blijkt maar weer dat ik echt weinig van deze dingen afweet:o:

maar nu weet ik het dus wel Dank voor je geduld met me

sas

Bericht door een moderator:
threads samengevoegd

Hi :D

Grappig. Ik wilde net mijn zelfde vraag bij het onderwerp PLug ins, proberen weg te halen en terwijl ik dat ging doen was Pjotr G me net voor. :okdan:

sas

Back