Misschien wil iemand mij ff helpen: ik heb gisteren in een dolle bui een Behringer DMX2600 compressor/limiter/enhancer gekocht. Ik ben een totale leek op het gebied van compressie, maar het apparaat kon ik voor weinig meenemen en ik werd al vaker geadviseerd om zo'n ding aan te schaffen om de dynamiek in mijn nummers op te pompen. Ik maak trance en hardcore.
Mijn vraag is, hoe pas ik het toe in mijn setup? Hoe sluit ik hem aan? IK heb de handleiding doorgelezen, maar daar werd ik (nog) niet veel wijzer van.
Mijn setup: Behringer Eurorack 802, Novation Nova, Roland SH32, Yamaha CS2X, Akai S2000, Lexicon MPX100, Behringer EX2200, Behringer MDX2600, aangestuurd met een iBook G3 en Cubase VST 5.32
Wie helpt mij?
Mijn vraag is, hoe pas ik het toe in mijn setup? Hoe sluit ik hem aan? IK heb de handleiding doorgelezen, maar daar werd ik (nog) niet veel wijzer van.
Mijn setup: Behringer Eurorack 802, Novation Nova, Roland SH32, Yamaha CS2X, Akai S2000, Lexicon MPX100, Behringer EX2200, Behringer MDX2600, aangestuurd met een iBook G3 en Cubase VST 5.32
Wie helpt mij?