• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Yamaha Rm1x

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Wodka

Ouwe rot
Yamaha Rm1x te koop in perfecte staat, ideaal apparaat om een complete produktie op te maken,en als je hem samen met een pc gebruikt is het helemaal veel voor weinig geld....

meer uitleg nodig over de Rm1x? zoek op google, mail me, of kom gewoon even langs...

vraag prijs € 380,-

hij is in perfecte staat met alle gebruiksaanwijzingen nog erbij... wie maakt me los? :)

ruilen kan, maar dan moet je wel met iets leuks komen, in principe hoef ik geen ruil, doe mij maar geld... ruilen en bijbetalen van jouw of mijn kant kan ook uiteraard :)

wie o wie? :)

als je wilt ruilen... ik zoek het volgende:

effectapparaten
een dj mixer (wel een goeie... als reserve voor bij een drive in)
behringer compressors... mdx dingen ;) (2 stuks)
of andere leuke spullen uiteraard...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back