Levertijd Triton Extreme

woody

Nieuwkomer
Na lang wikken, wegen, vergelijken, wegstrepen, dubben, rekening-checken was vanmorgen de kogel door de kerk: ik verras mezelf met een Korg Triton Extreme !!!

Maar wie schetst mijn verbazing: er lijkt er niet 1 te koop in de hele Benelux. Moet wachten tot half augustus....

Is op dit forum iets bekend over levertijden ???

:(

Woody

Koop 'm via Thomann. Daar istie wel beschikbaar, als het goed is. Verzendskosten zijn slechts 8 euro, prima service ben ik van ze gewend.

En als je mij blij wilt maken, koop 'm via deze link :)

Update: de Triton Extreme 76 toetsen is daar op vooraad, die kan je dus binnen een weekje thuis hebben. De 88 en 61 toetsen doen er 4-5 dagen langer over om bij je te geraken :)

Ze hebben trouwens bij Thomann ook prima op maat gemaakte flightcases voor niet veel. Heb daar ook de cases voor m'n Triton, Yamaha EX5 en Korg Z1 laten maken.

Ik had er volgens mij al 1 gezien bij feedback Utrecht afgelopen Vrijdag. Ik kan me vergissen, moet je anders maar even mailen of bellen: www.feedback.nl

Origineel geplaatst door GREENSKiN
Update: de Triton Extreme 76 toetsen is daar op vooraad, die kan je dus binnen een weekje thuis hebben. De 88 en 61 toetsen doen er 4-5 dagen langer over om bij je te geraken :)

Ze hebben trouwens bij Thomann ook prima op maat gemaakte flightcases voor niet veel. Heb daar ook de cases voor m'n Triton, Yamaha EX5 en Korg Z1 laten maken.

ja een 61-toetsen flightcase is daar maar 118 euro hè? Maar betaal je dan niet meer verzendkosten omdat zo'n kist zo groot is?

Ik kom weer even terug op de levertijd van de extreme. Het klopt inderdaad dat je moet wachten tot augustus voor je 'm in huis hebt.

Als je naar http://www.soundworld.nl gaat en je daar opgeeft op de mailing-list , krijg je tijdelijk 25% korting op de adviesprijs van alle produkten daar, waaronder ook de triton extreme. Ik heb een prijsopgave aangevraagd voor een extreme en die komt daar uit op €2089. (en dat is natuurlijk incl. 19% BTW) 8D !!

Je moet natuurlijk dan wel wachten tot augustus, dus ik zou zeggen: neem van het geld dat je bespaart een lekkere lange vakantie tot augustus en als je terugkomt, staat een verse triton extreme op je te wachten !! :biertje:

Ben trouwens wel benieuwd naar die flitecases :D

greets,

S@tish

Origineel geplaatst door Ic3gl0vE
ja een 61-toetsen flightcase is daar maar 118 euro hè? Maar betaal je dan niet meer verzendkosten omdat zo'n kist zo groot is?

Nope, altijd 8 euro :)

Ah, dat is wel beter dan, bij Musik Produktiv betaal je voor grotere dingen 30 euro verzendkosten ofzo..

Origineel geplaatst door GREENSKiN
Koop 'm via Thomann. Daar istie wel beschikbaar, als het goed is. Verzendskosten zijn slechts 8 euro, prima service ben ik van ze gewend.

En als je mij blij wilt maken, koop 'm via deze link :)

Mee eens! Thomann is een goede winkel!

Heb gebeld naar Soundworld.

Inderdaad, de laagste TExtreme-prijs on the planet.
Maar het wordt augustus voor de uitlevering en wat mij niet erg bevalt: ze verlangen een aanbetaling.
En met aanbetalingen heb ik (niet ikzelf maar een kennis van mij) zeer slechte ervaringen.
Die kocht een bankstel, levertijd, aanbetaling, intussen bedrijf failliet, weg geld, weg aanbetaling....

Ik hou helemaal niet van gokken, mijn verslaving is muziek.

Denk dat ik dit weekend effe naar Burgebrach rijd, naar Thomann, leuk uitstapje. Kan ik meteen zondag al wat rommelen met mijn aanwinst. Iemand nog wat nodig van Thomann ???

PS. leverdatum Feedback is ook augustus.

Woody

De twee grootste zaken in Vlaanderen hebben hem allebei op voorraad. Gewoon ff het fileleed rond Antwerpen trotseren en 'm 'hier' kopen ?

Trouwens, de Korg importeur voor de Benelux (voerman) is in Nederland gevestigd dus lijkt het me sterk dat de Triton Extreme nergens op voorraad zou zijn in Nederland.

Hover,

Wat was de naam ook alweer van die 2 Belgische Megastores ??
Ik ben er een keer langsgefietst tijdens het surfen, ooit....
Zat er niet een in Roeselare ??

Woody

Laatst gewijzigd:
Back