Bekende Artiesten en hun studio

Maks

Gromit the Evil Operator
hoi
we konden op dit forum onlangs als links zien naar oa de studio van junkie XL en The Cristal Methode, maar zijn er nog mensen die foto's of video's weten zijn van studio's van bekende mensen? Ik zoek bvb al jaren naar pic'ss van Fatboy Slim's studio...
Ciao

ow die staat in t boekje van zijn CD you've come a long way baby. En heb m eens in n advertentie voor future music gezien. Als ik bij mijn ouders ben kan ik wel eens inscannen ofzo.

hey fijn man mocht je dat willen doen:halleluja :okdan:
ja, ik wist dat ie ooit is FM had gestaan, maar die kopie heb ik niet
was voor mijn fm/sos-koop tijd:)
ciao

nog leuke studios in de afgelopen future music/sound on sound/interface- maanden:
front 424
dizzy rascal
BRAIN ENO!!! (very rare)
ferry corsten
outcast
etc....

Deze staat hier al ergens, maar toch...

Attachments

• shadow small.gif
    shadow small.gif
    103,2 KB · Bekeken: 153
ikke, wie is dat? tekst is zo klein en herken de kerel niet direkt

quote: Wil je dat artikel over die studio van Front 242 inscannen voor ons?

Ik doe m'n best, maar die mag ligt bij m'n ouders thuis, dus als ik daar nog is kom, ga ik het doen :)

Origineel geplaatst door RezonatoR
Ik zoek al vet lang naar foto's van de studio van Dr Dre a.k.a. Andre Young

:halleluja

6x MPC3000! :D

In scratchmagazine van deze maand staat een interview en fotos van studio etc van Dre.. Misschien als je snel bent, je dit nummer nog kan bestellen. En dan scannen die handel! :engel:

http://www.scratchmagazine.com/

"almost every major producer use's one. you guy's should check out dr. dre's set up in that new magazine for producer's called scratch magazine he use's like 5 mpc 3000's midi together for what ! I don't know but that new magazine is pretty nice it comes out 4 times a year and the fisrt edition is still on the shelf in book and music stores all over . they we're all sold out in my area I had to go the suburbs to find one. it has interviews with like ten of the hottest producer's out right now."

Origineel geplaatst door Maks
ikke, wie is dat? tekst is zo klein en herken de kerel niet direkt

quote: Wil je dat artikel over die studio van Front 242 inscannen voor ons?

Ik doe m'n best, maar die mag ligt bij m'n ouders thuis, dus als ik daar nog is kom, ga ik het doen :)

Dat ben ik! :D

Origineel geplaatst door ikke
Dat ben ik! :D

serieus??? als dat waar is: cool :)
jij bent ook van antwerpen zie ik. wat is je naam? ken ik je van een huidige radiohit ofzo? 8)

Mn DJ naam is Shadow en er komt deze zomer een DVD van me uit! Release en voorstellen doe ik in London, England!

hehehe8o)
organ donor deed me al denken: wtf:) toen stroomde de bevestigende post binnen:P

:biertje:

anders wel very urban studio, van mister shadow:)

ikke, van 't centrum van a'pen?

front 424 voorsmaakje (sideproject)

front 424 voorsmaakje (sideproject)

niet de studio van front, maar wel front people
LaTchak is Richard 23 (Front 242) & J-P Everlast
kijk voor wat pictures

en de cj bolland studio :) hij is bijna een gebuur van mij in mijn ouderlijk huis 8)

Attachments

• 7928_4788_picture.jpg
    7928_4788_picture.jpg
    39,6 KB · Bekeken: 134
Back