Bekende Artiesten en hun studio

deurtje

deurtje

Zo ver heb ik de Coldplay studio nog mogen fotograferen...:(

Attachments

• colddeur.jpg
    colddeur.jpg
    183,5 KB · Bekeken: 129
Studio van Marilyn Manson

F1736199_6.jpg

Origineel geplaatst door The Poisoner
Studio van Marilyn Manson

F1736199_6.jpg

wel erg gay en schoon voor die ruige rockers. zal wel een garage studio-tje wezen.

wat een bagger smaak heeft die gast! ik denk dat dit wel een van zijn kleinere optrekjes zal zijn.

dude hoe kom je aan die info :confused: lchen :D

heb dit uit een bericht op nu.nl

link

Origineel geplaatst door Ro9
770.000 euro?:confused:

Daar hebbie hier net een luxe bungalow voor.

Ja maar daar maken ze die huizen van bordkarton en de grondprijs is wat minder duur...

Origineel geplaatst door Arv
huizen van bordkarton

de VS is meer dan alleen de filmset in hollywood :D

Ok hier dan mijn aandeel. Deze studio's zijn van zeer bekende producers alleen welke geen flauw idee.

Links boven: hoe krijgt die man dat voor elkaar en hoe kan ik deze droom ook verwezelijken. Dit is gewoon te WAUW!!! als je denkt de beste te hebben gezien komt deze langsjeezen op het net.

Laatst gewijzigd:
Studio van Michael Brauer

http://www.mbrauer.com/soundtowers.asp

engineer van oa. Dreamtheater, Coldplay, Travis en ons allereigen Anouk

Sjek die torens van hem :'(

8o)

http://www.chandlerlimited.com/chandler/user_spotlight_0502_01.php

Interview met hem op de ChandlerLimited site (bekijk ook eens de AbbeyRoad Studios!)

Even een oude koe uit de sloot halen (sorry voor de aanpassing, maar mijn schaamte heeft de overweging gewonnen).

Die gast heeft gewoon serieus een zoom 1202 in zijn rack hangen. Niets ten nadele van de 1202 hoor, ik heb zelf de 1201 (voor 25 euro en wat soldeertin) en dat ding is best leuk voor erbij, maar ik vind het contrast bij hem toch wel erg groot.

Ok hier dan mijn aandeel. Deze studio's zijn van zeer bekende producers alleen welke geen flauw idee.

Links boven: hoe krijgt die man dat voor elkaar en hoe kan ik deze droom ook verwezelijken. Dit is gewoon te WAUW!!! als je denkt de beste te hebben gezien komt deze langsjeezen op het net.

links boven is volgens mij van John 00 Fleming

Back