Origineel geplaatst door ikke
Interface, maar.. Wat een rommel! Geluk dat ik geen lidgeld heb betaald! (Maar ik krijg ze nog steeds..
)
Hehehe, ik ben lid geworden van Interface op het muziekeiland van de HCC-dagen. Ik had een abonnement van 2 jaar afgesloten, en heb nog nooit een cent hoeven te betalen. Helaas zal mijn 2jarig abonnement er bijna op zitten, misschien dat ik vanaf dan moet betalen... Ook heb ik de X-sample cd 2 x ontvangen, ook voor niks. Daarvoor heb ik een aantal Future Music gelezen. Van de CM heb ik ook een hele berg, maar daar kan ik tegenwoordig niet echt meer wat van leren. Ik heb de laatste 4 (tevens de 1e 4) edities van Digital Music Maker gekocht. Dit blad behandelt per editie 1 onderwerp; achtereenvolgens; Cubase SX, Sampling, Mixing, en Reason. Dit vindt ik een goed blad. Met name voor Reason-beginners was die Reason-editie erg interessant (ik spreek alleen voor mezelf btw). De Sound on Sound koop ik af en toe; bijv. als ik een lange treinreis moet maken.
.. Wat een rommel! Geluk dat ik geen lidgeld heb betaald! (Maar ik krijg ze nog steeds..
)