poll: welk muziektijdschrift lees je?

poll: welk muziektijdschrift lees je?

• Sound on Sound

Stemmen: 10 27,0%
  • Future Music

Stemmen: 2 5,4%
  • Keys

Stemmen: 0 0,0%
  • Interface

Stemmen: 11 29,7%
  • Ik lees alles op internet

Stemmen: 8 21,6%
  • Feedback magazine :)

Stemmen: 0 0,0%
  • Iets anders, namelijk: ...

Stemmen: 6 16,2%

• Totaal aantal stemmers
    37
Interface, maar :r .. Wat een rommel! Geluk dat ik geen lidgeld heb betaald! (Maar ik krijg ze nog steeds..:D )

Interface ligt er bij mij ook al uit. Ze lopen giga achter en ik ben niet te spreken over de diepgang van de reviews. Daarnaast was het ringtone-artikel voor mij echt de druppel... pff... dan koop ik wel de Computer Idee als ik die onzin wil lezen.

Erg jammer! Want eerst was ik echt wel te spreken over Neerlands enige gear magazine.

Ik heb nu een online lidmaatschap op de SOS. Vind het erg prettig dat ik kan zoeken in het archief. Daarnaast zijn de workshops/tutorials ook leuker. Ook de reviews vind ik beter.

Jammer dat er geen Nederlandse variant van is. Dus geënt op de Nederlandse markt als het gaat om advertenties. En Nederlads leest gewoon makkelijker weg.

Idd.. Interface: Geen info, veels te veeeel fotooows en informatieve fouten! Zoals: "MPC4000 heeft exact dezelfde sample engine als de S5000/6000 reeks." :dubbel:

deja-vu onderwerp.....en ik mag maar 1 kiezen in de poll....das jammer...;)

Inderdaad, ik heb ook de interface, en ik
vind em ook achteruit gegaan de laatste
maanden. Jammer, want ik was er echt gek
van. Synthologie is wel leuk, en de Analogica
rubriek, alhoewijl deze laatste er tegenwoordig
ook magertjes bijloopt...

Jammer...

Zeg, een vraagje, als je zo een SOS online lidmaatschap
hebt, kan je dan meer dingen in het archief bereiken
dan dat ik nu als niet lid kan? Zijn er een deel archief-
artikels afgeschermd?

Groetjes,

Axel

ik heb deze maand voor het eerst de sound on sound gekocht, voorheen las ik nooit tijdschriften

lekker om te lezen in de trein naar school, alleen jammer dat je halverwege zin krijgt om de trein terug te pakken en achter je knopjes te duiken :D

Ja, artikelen van de laatste 6 maanden (of was het 3? nee dacht 6...) kun je normaal niet lezen. Alleen voor (eSub) leden.

Daarnaast vind ik het ook niet erg om voor iets goeds een beetje te moeten betalen...

Interface is het laatste blad dat ik nog las, maar lees ik ook al een half jaar niet meer.
(heb pas al mijn midi-magazines weggegooid) stom stom stom!!

Lees geen enkel blad meer. Internet is meer dan genoeg voor mij :)

Waarom staat de duitse Keyboards niet in de lijst? Lijkt mij toch ook een van de groten der magazines. Elkweg, ik zou ook liever de SOS hebben, maar dat gaat je qua kosten niet in de koude kleren zitten.. en dan nog, ik moet geen gearnieuws bekijken, muziek maken heb ik al te vaak opgeofferd :D.

Grote plus van de bladen is dat ze vaak betere en toegankelijkere demo's hebben dan de meeste fabrikanten zelf.

Origineel geplaatst door Yoozer
Waarom staat de duitse Keyboards niet in de lijst? Lijkt mij toch ook een van de groten der magazines. Elkweg, ik zou ook liever de SOS hebben, maar dat gaat je qua kosten niet in de koude kleren zitten.. en dan nog, ik moet geen gearnieuws bekijken, muziek maken heb ik al te vaak opgeofferd :D.

Grote plus van de bladen is dat ze vaak betere en toegankelijkere demo's hebben dan de meeste fabrikanten zelf.

ik dacht dat het grote duitse magazine keys heette? daarom staat er Keys in plaats van keyboards ;)

Bericht door een moderator:
Ik heb 'm even samengevoegd; dat werkt stukken handiger, neem ik aan.

ik lees sound on sound, future music en interface:)
stuk voor stuk goeie mags:)
enkel jammer dat hier in belgie sos en fm zo duur zijn...;{

Ik lees af en toe Keys, SoS, FM en Digital Music Maker. In de Digital Music Maker vind ik de vele en uitgebreide tutorials over sequencen, mixen, opnemen enz. erg goed.

Origineel geplaatst door Maks
ik lees sound on sound, future music en interface:)
stuk voor stuk goeie mags:)
enkel jammer dat hier in belgie sos en fm zo duur zijn...;{

dat zijn deze bladen in nederland ook hoor

Back