Bij deze mn eerste hardcore-nummer gemaakt in cubase sx, voorheen werkte ik met fruityloops.... hij is nog niet af, maar ik ben benieuwd wat jullie er van vinden
Vet nummer, ondanks het niet mijn 'style' is! Ik vind 'm aardig goed overkomen...'goed bezig' zou ik dus zeggen!! Alleen wat ik alleen jammer vond was die strings / viool die ik opeens hoorde. Ik vond dat geluid bij de rest van het nummer heel erg goedkoop klinken, als ik jou was, zou ik dat ff vervangen door een andere sound. De rest van de geluiden zijn echt goed!
ik vind m op zich redelijk ok in elkaar zitten, maar wel te 13 in een dozijn...misschien een verschil in benadering, maar ik denk dat je 's wat gekke dingen moet gaan doen, technisch-inhoudelijk (ofzoiets ) ben je aardig op weg iig
Ik heb nog wel een klein adviesje misschien: Als de kick erin komt, laat m dan gewoon minstens 8 maten doorgaan. Op zo'n moment wil je stampen(vooral als je op een feest bent dan) en zoals je het nu gedaan hebt, ligt het gewoon niet echt lekker in het gehoor. Dat zou ik ff veranderen als ik jou was.
ik zal ff kijken wat beter klinkt, het moet in ieder geval niet al te langdradig worden allemaal... er moet sowieso nog aardig wat aan veranderd worden , maar iig tnx voor de tip... probeer het zeker ff uit
- je zou hier een hitje uit kunnen persen als je het net ff die climax / opbouw kan geven die het nodig zou hebben.
- je blijft die vocals ook TE vaak herhalen vooral in het begin. ik zou hem iets gematigder inzetten in het begin.
- die acid-achtige geluid zou ik ook iets meer in noten laten bewegen. nu is het gewoon constant dezelfde noot die je aanslaat en daardoor komt die ook iets saaier over dan die zou kunnen zijn.
- verder is je uitmix nog niet in orde vind ik.
- je snare staat te zacht
- de kick mag je iets laag bijgeven rond de 70 hertz
- die hipass filter sweep mag een tikkie harder
weer een hoop gezever vanaf mijn kant lijkt het, maar vind de basis idee van je track zeker niet verkeerd
Origineel geplaatst door endonyx de basis is al best aardig.
- je zou hier een hitje uit kunnen persen als je het net ff die climax / opbouw kan geven die het nodig zou hebben.
- je blijft die vocals ook TE vaak herhalen vooral in het begin. ik zou hem iets gematigder inzetten in het begin.
- die acid-achtige geluid zou ik ook iets meer in noten laten bewegen. nu is het gewoon constant dezelfde noot die je aanslaat en daardoor komt die ook iets saaier over dan die zou kunnen zijn.
- verder is je uitmix nog niet in orde vind ik.
- je snare staat te zacht
- de kick mag je iets laag bijgeven rond de 70 hertz
- die hipass filter sweep mag een tikkie harder
weer een hoop gezever vanaf mijn kant lijkt het, maar vind de basis idee van je track zeker niet verkeerd
maakt niet uit, ben alleen maar blij met gezever zodat ik mezelf kan verbeteren... dus als je nog meer hebt; barst maar los!... tnx in ieder geval alvast voor de kritiek!!
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.