Elvis is in the building !

Fuzzy

Do the fuzzwalk !
Hoi synthfreaks !,

Ik ben frederic nuyttens, afkomstig uit West-Vlaanderen (een belg ja !), en heb sinds kort dit board leren kennen.
Ik ben 23, en al zo'n 7 jaar met deejaying bezig, en ben nu men eerste stappen in het producen aan het zetten.
FL studio ligt me nogal, maar ben nog volop bezig met reason, live, en cubase aan het uitspitten, enfin we zien wel !

Mijn favoriete muziekstijl is elektro, met als superfavorieten Daft Punk, Kraftwerk, maar ik sta open voor ALLE stijlen.
In het dagelijkse leven ben ik industrieel technieker, dus heb ik geen tekort aan "industral sounds" :-)

Je vindt me ook terug op het Electrobel.be forum, en op het GOT [audio video en hifi forum]

No more words...... time for music !!

groetjes,

frederic aka fuzzy aka space cowboy aka ....:dj:

Welkom, beste Vlaamse Electro lover!

P.S. Der mist nog één zin in je handtekening: ...and f*ck like you're beeing filmed.. ;)

Welcome, man!

Welcome, man!

elvis-portrait3.jpg

thanks guys !:halleluja

leuke avatar imipolex ! hopelijk draai je wel beter dan homer !

huuuuuuuuuuuuuuuj :biertje: :doei:

Welkom!

Damn, wat een motto!

"Happiness is a journey not a destination, work like you don't need money, love like you never been hurt, and dance like no one's looking"

Als we dat allemaal deden....wat een wereld zou dat zijn.....

Thanks mannen ! ;)

Tja.. WAT is electro ?, en in welk vakje paste Daft punk in 1997 bij hun debuut ?:confused:

Origineel geplaatst door sander
Welkom!!!

en Daft Punk is geen electro!
Yup sander mee eens, maar wat is electro dan wel? ligt dat aan de beat of de geluiden? ik heb nl electroplaten met een 4/4 maat en electroplaten met/zonder typische electrosounds...
p.s. ik heb oordoppen gekocht.wist niet dat die zzooooww duur waren...damn voor die prijs had ik een leuke tweedehands flutsynth kunnen kopen.

maargoed welkom sander op dit prachtige forum of nee wacht ff fuzzy welkom...

Back