Gezocht: Roland TR 808

Status
Please reply by conversation.

arnoldroelz

KnobFreakz...
Eigenlijk wil ik er eentjuh heel erg graag.. wie heeft er één over (haha) of wil hem kwijt?

ik heb er 1 in prima staat en de laatste tijd heb ik zoveel gekocht dat de bodem in zicht komt, dus als je een goed bod doet, doe ik hem misschien weg.
enig minpunt: ik heb de oranje dopjes van de volumepotmeters (bovenste rijtje) afgehaald, omdat sommige beschadigd waren. verder helemaal ok.

Koel, een bod doen... Da's niet mijn beste kant, dus in welke prijsrichting denken we?

Ik ook

Ik ook

Ik ben ook op zoek naar een 808.
Arnold gaat natuurlijk voor, dus als iemand er nog twee over heeft. ;)

Arnold, als je even bladert op dit forum, zul je zien dat er al diverse malen een 808 te koop is gezet.
Zo zul je een goede richtprijs kunnen vinden.
En Leo is een bona fide hande.... tweede hands synth doorschuiver :) dus die zal je zeker geen oor aannaaien.

Als die echt in prima staat verkeerd, zowel cosmetisch al technisch, dan is 800 euro een mooie prijs.
(jammer van die de oranje stickertjes)

Origineel geplaatst door sander
Als die echt in prima staat verkeerd, zowel cosmetisch al technisch, dan is 800 euro een mooie prijs.
(jammer van die de oranje stickertjes)

Ja, dat vind ik dan wel de absolute limiet voor een goede 808! En mag de manual etc. er ook wel bijzitten.

Laatst gewijzigd:
ik heb er 2 originele manuals bij, trouwens. maar de etc kon ik niet meer vinden.

Goed zoeken dan ;)

2 manuals is ook weer een beetje overdreven...

Onacid, waarom ben jij een Sexy lid? Moest je daarvoor iets speciaals doen bij/voor de Moderators?

Laatst gewijzigd:
Hahaha, en waarom ben jij senior lid?

I'm too sexy for this forum, too sexy for my synths, lalalaalaaa :p

De 808 van GTnet staat nog steeds te koop. Nu niet meer 'voor het hoogste bod', maar voor € 795.
Ik ben reeds voorzien :)

808

808

:eureka: Ho ho ! er horen wel degelijk 2 manuals bij de TR808:
1: Introduction (for easier operation)
2: Operation manual

Leo! Zijn alle programmeer-schakelaars 100 % ok?
Anders heb ik er nog wel een paar voor je.

padje drie moet ik goed op drukken, verder mag het wat nonchalanter. is wel ok. zo herken ik 'm tenminste als ie gestolen wordt en weer ergens opduikt!
tenzij het heel makkelijk te vervangen is, zonder soldeerbout, maar dat zal wel niet.

Status
Please reply by conversation.
Back