P@ulu$
Master of Disaster
Mensen,
Ik ben nu in het bezit van een Roland RD-150. Mooi ding, maar hij past niet meer in het beeld van onze muziekgenre in onze band. We spelen symponische/hardrock en ik gebruik dus wel veel lead en string geluiden, en maar af en toe piano. Aangeizne de RD-150 alleen maar een paino heeft(jah, nog wel vibrafoon enzo, maar die gebruik ik toch niet), wil ik gewoon iets anders. Ik ben al in het bezit van een Korg Triton, maar het liefst iets heel anders, dus geen Triton proX ofzo
Zal in het kort uitleggen wat ik zoek:
- Toesten die verzwaard zijn(niet perse noodzakelijk), dus gelijk ook meer dan 61 toetsen.
- Die een mooie piano-klank heeft...
- Die genoeg string en lead geluiden heeft, die je ook kan vervormen...
- Niet al te zwaar(<25 kg), moet veel mee gesjouwd worden...
- En de prijs moet ook niet al te hoog zijn...
Weet jij welke toetsenplank ik moet kopen?
Alvast bedankt!
Ik ben nu in het bezit van een Roland RD-150. Mooi ding, maar hij past niet meer in het beeld van onze muziekgenre in onze band. We spelen symponische/hardrock en ik gebruik dus wel veel lead en string geluiden, en maar af en toe piano. Aangeizne de RD-150 alleen maar een paino heeft(jah, nog wel vibrafoon enzo, maar die gebruik ik toch niet), wil ik gewoon iets anders. Ik ben al in het bezit van een Korg Triton, maar het liefst iets heel anders, dus geen Triton proX ofzo
Zal in het kort uitleggen wat ik zoek:
- Toesten die verzwaard zijn(niet perse noodzakelijk), dus gelijk ook meer dan 61 toetsen.
- Die een mooie piano-klank heeft...
- Die genoeg string en lead geluiden heeft, die je ook kan vervormen...
- Niet al te zwaar(<25 kg), moet veel mee gesjouwd worden...
- En de prijs moet ook niet al te hoog zijn...
Weet jij welke toetsenplank ik moet kopen?
Alvast bedankt!