Brakke (crappy) hiphop track: Men in trees

Met woorden als 'brakke' en 'uurtje' en 'wire fm' krijg je mij niet snel van stuk.

zal wanneer ik meer motivatie heb je track even downloaden en luusteren. (zit nu ook op me werk)

Luister nou toch maar ff ;)

Synthforum zou upload space moeten hebben! Mods?! Kunnen jullie niet gewoon een paar HD's van 1000GB in jullie server proppen? (Of werkt dat zo niet? :confused: )

ik denk niet dat ze zulke goeie connecties hebben met zoete lieve gerritje...

-C-

"Brak":

1) jachthond die lopend wild zoekt en volgt
2) gammel, ziekjes na te weinig slaap of overmatig alcoholgebruik

Het is dus een gammele track.

"Gammel": oud en vervallen => krakkemikkig, wrak, wrakkig

:D

Ik hoor geen hiphop? Niet mijn ding als je dit hiphop noemt.
Voor de rest vind ik 'm een beetje saai..of was dat de bedoeling?

Bedankt! :) Mn bass haal ik voorlopig van allerlei samples en vynil.. (totdat ik een bassgtr heb) Ik heb zelf een drumkitje samengesteld met 96 hits die ik altijd terug probeer te gebruiken. Deze drum is echter deels een geknipte Mix Master Mike beat. Tuurlijk helemaal anders. Piano is een super-lange jazz solo die ik in stukjes heb geknipt. Geen loops natuurlijk! Daar doe ik niet aan mee. De Rhodes is een multisample van Hollowsamples.com voor Akai. Wat bedoel je precies met de produktie is niet briljant? Is de produktie niet het hele proces? Gaande van eerste noot tot laatste master? (enneh.. briljant hoeft het allemaal ni te zijn..) Als het maar klinkt en er mensen bij bewegen! ;)

Laatst gewijzigd:
Back