Minimoog serienummers

Aaron

Stamgast
Hallo mede Vintage Freaks!

Wie weet of heeft er info over serie nummers en daaraan gerelateerde bouwjaren van de minimoog?
Ik heb geprobeert te zoeken op het internet, maar kan er niets over vinden.
Kom telkens uit op "Lord of the Minis" :)
Ben al jaren lang benieuwd wanneer mijn minimoog is gebouwd.

Volgens mijn kun je alle info vinden op de lords of the mini site. Stuur Moogfighter van de website anders een mailtje, dan weet je het zo.

Ok, ik ga mailen. Je komt toch op die site uit! :)

Thanks, Mr. Synthi AKS

Als je de achterkant van je mini opent, kan je normaal de datum waarop hij is afgewerkt aflezen. Veel makkelijker is natuurlijk moogfighter een mailtje sturen zoals Synthiaks zegt. :D

Welk serienummer heb je als ik mag vragen? En heb je het oude osc. board of het nieuwe?

Origineel geplaatst door Synthesizer11
Als je de achterkant van je mini opent, kan je normaal de datum waarop hij is afgewerkt aflezen. Veel makkelijker is natuurlijk moogfighter een mailtje sturen zoals Synthiaks zegt. :D

Yep! ;)

Inderdaad, moogfighter zegt precies hetzelfde. Ik heb de achterkant geopend maar kon geen sticker vinden.
Die zal wel nog dieper achter de boards etc zitten. En om die nou ook zelf los te halen...
Ik heb zo lijkt het serienummer 12247, vaag te lezen dat nummer in die sticker.
Maar vrij hoog, en volgens Moogfighter zal het zo rond 1979 1980 geproduceert zijn. Een van de laatsten gemaakt...
En uiteraard met het nieuwe oscillatorboard, ziet er ook allemaal nog keurig uit!

Ik houd het op rond 1980. :)

Back