• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Gèinig setje: Quasimidi Polymorph en Rave-O-Lution 309

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
G

Guest

Guest
Allebei in topstaat, met duitse handleiding, originele adapters en met alle mogelijke expansions!! (input/output, drum, bass.)

Voor het geval ze neit bekend zijn, de 309 is een pattern sequencer met 5 sporen met aparte bediening: kick, snare, hihat, percussion en bass synth. met de uitbreidingen zijn er ook nog 2 bass-synth sporen over midi te bedienen en heeft het apparaat 4 outputs en 2 x audio in.

de polymorph is een 4 sporen synthesizer/sequencer. elke synth heeft zijn eigen sequencer, virtueel analoogg eluid met 3 oscillatoren, external in en noise en met de sequencer kan je per synth de pitch en 3 vrije andere parameters met draaiknoppen (analog style) sequencen. bv pitch-filter-resonantie-nog iets....

Voor de liefhebber als set 950.

mensen, hoe kan dit??? al 2 keer bekeken en nog steeds geen koper?!

ook los te koop trouwens: 350 (309) en 550 (polymorph). beide in perfecte staat.
leuke spullen, echt waar, en de polymorph kom je toch ook niet vaak tegen. een 309 met alle expansions trouwens ook niet, zeker niet voor deze prijs.

enneh.... ok 5 flessen sterke drank erbij! (naar keuze.)

alleen nog de polymorph te koop: 525 euro

ruilen met iets analoogs kan ook, misschien.

Quasimidi Polymorph in nieuwstaat, met manual.

525 euro of ruilen voor (oud of nieuw) analoog.

schop
omdat ik boven een hoop aanbiedingen wil staan waar ik wel eens op zou willen reageren.

Geweldige aanbieding:

Nu bij aankoop van een polymorph een Samsung magnetron (800w, tiptoetsen, als nieuw) kado !!!
En voor de snelle afhaler doe ik er ook nog een herenfiets bij!

polymorph met husqvarna naaimachine voor 525!

(net terug van vakantie schop)

ik ga nog 1 keer tot het uiterste, alsnog een setje:

polymorph
en rav-o-lution 309

met alle expansions!!

dus beide apparaten 4 audio outputs en 2 inputs.

en beide als nieuw. met handleidingen.

samen voor 750, maar dan ook geen cent minder. los 500 en 350

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back