lome maar toch vrolijke track

da goose

DaGooseMusic.nl
ik vind dit persoonlijk wel een lekkere lome maar toch wel vrolijke track maar weet niet wat ik er nu precies van moet vinden...

ow ja... volledig digitaal gemaakt, logic, mackie control, mackei h624, computertje... meer niet...

dance with me

Origineel geplaatst door retrophreakcom
behoorlijk gebruik gemaakt van de stereo spread? :)

nee... kwestie van goed afmixen en juiste geluiden gebruiken... geen kunstmatig toegevoegde spreiders oid.. 8o)

vinnet wel lekker klinken, maar het is mij ietsjes te leeg. Zou iets meer met effecten doen over je bassline.
Je ritme kan ook wel wat opleukertjes gebruiken.

Nog niet klaar zou ik zeggen :)

Origineel geplaatst door demian
vinnet wel lekker klinken, maar het is mij ietsjes te leeg. Zou iets meer met effecten doen over je bassline.
Je ritme kan ook wel wat opleukertjes gebruiken.

Nog niet klaar zou ik zeggen :)

hij's inderdaad leeg.. was ook wel een beetje de opzet..

ik vind hem wel af.. lees: geen zin meer om er iets mee te doen }:|

Hmmm....misschien een kwestie van smaak, maar ik weet echt niet wat ik met deze track aan moet.
Het doet me niet zo veel. Ook niet in slechte zin. Je hoort wel dat je ervaring hebt in componeren/producen en daardoor klinkt het ook weer niet knullig.

Sorrie...het is echt niet lullig bedoeld, maar ik vind het niet veel bijzonders.

Lache. Je hebt die schwing aangezet. Maakt t wel funkier :) Hoor je andere stijl daardoor er wel in terug ;) Alleen wat rustiger dan.

Het is alleen voor mijn oren te lief. Het kabbelt idd maar door. Heb ook dat 'mjah' gevoel, hehe.

Slecht is t zeker niet, het 'klinkt' goed. Maar er mist iets pakkends in.

Ik doe je het iig niet na. :o:

Tak...beukt erin... Heerlijk trackje wat de beat en samples betreft! Mooie sound weer neer gezet...
Minpuntje is toch wel de wat sneue melodie en ook de synthsound die je daarvoor gebruikt... Die klinkt juist heel inspiratieloos vergeleken met de beat!

Geluid vanaf 2:00 ongeveer vind ik er wat minder in. Ik zou hem wat minder bassig en met wat meer resonantie en/of flanger er in gezet hebben. Dat geluid en het andere synth geluid wat er na komt lijken ook helemaal niet bij de beats en vocals te horen.

Maar de beat met het tussenbasje is wel heel erg leuk als basis.

Heeft wel wat italiaans zeg maar.

K'mis alleen nog een zeer getalenteerde (lees rondborstige) dame op een jacht in de middellandse zee. ;)

Origineel geplaatst door fuse
Heeft wel wat italiaans zeg maar.

K'mis alleen nog een zeer getalenteerde (lees rondborstige) dame op een jacht in de middellandse zee. ;)

italiaans?? hmm... ok.. 8)

die rondborstige dame heb ik al... nu nog een jacht en een middellandse zee......:W

Ik proef hier een beetje hetzelfde gevoel als ik bij deze track heb... leuk... maar kweet niet wat ik er mee aan moet..
Ik ga er ook niks meer aan veranderen denk ik hoor... hoewel... hij's helemaal digitaal dus kwestie van die track openen en ik heb hem weer exact hetzelfde zoals ie hier klinkt...:W

Hij kan wat sneller en ruiger zeg maar. Ala Jamie fanatiek stylie.

Back