[TRAK] Void

rechtermuisknop dus, save as....

mooi stukje werk :) nog even verder loisteren...!
minimalistische gedachtengang is goed! op den duur vraag je je wel af of het een achtergrondtapijtje is of een minimalistisch stukje geluid dus ... het is wel eentonig op den duur...

ik waardeer het, das al iets hehe

Van 6 Trak weten we dat we geen 'gewone stuff' te horen krijgen.

Best een leuke track met zelfgemaakte (?) geluiden maar toch verveelt het na een tijdje. De oorzaak hiervan is, volgens mij, het ontbreken van een echte melodie. Met een passende melodie wordt het veel interessanter denk ik.

:)

SHIIIIITTT MAN!!

VET ZEG :okdan:

minimalistische dark ambient techno!

meer van dit spul op het forum

:halleluja :halleluja :halleluja :halleluja

Meer variatie erin 6 en ik vin em top.
Nu issie naar mijn smaak nog kaal. Tja noem het minimalistisch... kweenie

Typisch trekje voor een film als "The return of Ben Hur".

ik zie de evil guy aan het einde al helemaal gevierendeeld worden in de arena op de maat van de lekker lage kick in dit nr

8)

vind t leuk gedaan, maar het gaat op ten duur eerlijk gezegd best vervelen. Er zitten gewoon te weinig verassingen in. Je andere werkjes vond ik zeker beter.

six heb absoluut geen idee waar je met deze naar toe wil

meeste tracks van je kan ik nog wel volgen en begrijpen maar ze worden wel steeds vreemder en abstracter
. Denk dat deze ik nu al een keer of 5 :dj: ga em nu 10 keer langzamer afspelen ;)

dit klinkt als spuitende water.......... ipv hero

six rules...........

exuces 6 trak :o: ik hoor dingen niet af te kraken alleen maar omdat ik het niet begrijp en niet kan volgen

heb eingelijk totaal geen recht van spreken aangezien ik nog niks heb gewrocht dat de naam track waardig is

Heerlijk!
Ik vind het helemaal af. Als je er op een gegeven moment weer iets totaal nieuws aan zou toevoegen, dan zou de minimalistische trans-achtige sfeer eruit gaan. Dus houden zo!
Ik moet het misschien niet al te vaak luisteren, maar dat maakt het juist extra goed in de momenten dat ik er wel zin in heb.

errrrrrrrrrrruug vet

KLAPPER VAN DE WEEK als ik het voor het zeggen had (...maar dat heb ik niet...) :-)

meer van dit soort spul

Back