[track] bleepbleepbleep

Yawgmoth

Moderator
Staff member
Wat improvisaties met 303/606/808 en NM om uw hardeschijf resp. prullenbak te vullen. Zou graag wat opmerkingen horen over de mix. Alvast bedankt voor de feedback.

Trackje

Gave track. Je wilt iets horen over de mix. eh.. weet niet. Zou niet weten hoe je dit moet laten klinken.

Kick mag iets feller denk ik, compressie er op?
303 .. misschien iets harder en/of meer mid?

Verder vind ik de toms niet mooi klinken, daar zou ik iets anders voor nemen.

Origineel geplaatst door 6 trak
doet me instant denken aan een achtervolgings scene uit 1 of ander amiga race spel... klink loik...
past zo in de catagorie 'sendex tunes' alleen vind ik dit net ff een tikkeltje beter qua arr enzo... dus :)

Bedankt! Maar gaat mij dus vooral om de mix. Heb me niet met het arrangement bezig gehoud, gewoon op wat pattern knoppen gedrukt. Dat van de Amiga zie ik als compliment. Heb er jaren achter doorgebracht.

Origineel geplaatst door demian
Gave track. Je wilt iets horen over de mix. eh.. weet niet. Zou niet weten hoe je dit moet laten klinken.

Kick mag iets feller denk ik, compressie er op?
303 .. misschien iets harder en/of meer mid?

Verder vind ik de toms niet mooi klinken, daar zou ik iets anders voor nemen.

De kick komt uit de tr606. Deze heeft geen aparte uit's dus wanneer ik compressie zou toepassen moet ik dit op de gehele drum track doen, en dan zouden de tom's die op 3.35 zitten ook gecomprimeerd worden. Dat laatste is volgens mij geen verbetering.

De tom's die uit de 808 komen zitten er in verhouding te hard in. Als ik ga verbouwen trap ik zet een verdieping omlaag.

ik vind het wel een leuk nummer, maar het mist wel wat. het lijkt nu meer een demonstratie van die drie apperaten :).
die "amiga" sound vind ik prima. ben zelf niet van de amiga generatie, maar al die 606/707/808/909 geluiden spreken me wel aan. :)

ps: tot over een week :dj: (an200)

het klinkt allemaal wel ok
het enige dat ik er mee heb is dat zo iets al zo vaak gedaan is...
er moet voor mij wel een element van vernieuwing of iets eigens in zitten wil ik het interessant vinden

Origineel geplaatst door bounce
het klinkt allemaal wel ok
het enige dat ik er mee heb is dat zo iets al zo vaak gedaan is...
er moet voor mij wel een element van vernieuwing of iets eigens in zitten wil ik het interessant vinden

Nogmaals :) het gaat om de mix niet om het arrangement, het zijn gewoon wat patterns los op een hoop gegooit.

Back