Laat ik me eens voorstellen...

Ferric

Housekabouter
Een hele goedemorgen... middag... avond...

Ik ben Ferric (lees Ferry) en ik ben 23 jaar oud. Ik leef m'n hele leven in Den Haag en zou ook niks anders willen. Ik heb eigenlijk maar 1 hobby (als ik m'n vriendin niet meetel) en dat is TECHNO. Nu mijn feestfrequentie is afgenomen en ik wat harder werk is de tijd eindelijk aangebroken dat ik daadwerkelijk wat leukere machientjes kan gaan kopen om nog meer herrie te maken dan ik nu doe.

M'n setup is (nog) niet veel bijzonders, alhoewel ik zelf af en toe verbaasd sta hoeveel herrie er uiteindelijk uit komt: Een Yamaha RM1x, Behringer MX2004 mixer, een zelfbouw mosfetversterker (2X80W, ben ik heel trots op), een Realistic equalizer, een Alesis Nanoverb en mijn grootste miskoop: een GEM CD10 keyboard die het vertikt om ook maar de simpelste (midi)instelling te onthouden. Verder nog wat standaard spul (tapedeck, cd-speler etc.) en twee draaitafels met een Eso mixer ertussen.

Ik heb jarenlang (hobbymatig, dus geen geld) in tenten gedraaid in Den Haag (Inner Warrior, LaDS) maar de Haagse partyscene is niet meer wat het ooit geweest is, dus dat is op een zeer laag pitje beland. Ik richt me nu meer op het creeren van snoeiharde en supervette Techno voor mijn masterplan: World-domnation!!!

Laat ik zeggen dat van de 100 dingen die ik maak, ik er 1 het waard vind om aan een ander te laten horen. Ik expirimenteer vooral een hoop. En dat is uiteindelijk het allerleukste wat er bestaat!

Groetjes, Ferry

Medestanders..

Medestanders..

Ik denk dat je hier op 't forum een hoop geestverwanten zult vinden. Snoeiharde techno.. lekker experimenteren.. daar heb ik wel oren naar..

Laat eens iets horen.. ik ben erg benieuwd.

Stel jij mij nu voor? ;)
Ik kan alleen niet draaien, maar voor derest verdacht enge overeenkomsten.

Mijn missie is ook World-domination!! >:|

willen wij niet alles de wereld domineren met onze stamp techno. Welkom

hee welkom! laDS man! daar kwam ik vroeger nog wel eens..vette acid feessies daar ;)

Olaf

Goedendag, aangename kennismaking.

Als jullie allemaal de wereld willen gaan dominaten, zul je toch ook tegen mij moeten gaan batteren hoor....

Heee! Welkom.

Ben zelf ook best nieuw hier maar tis hier wel gezellig!

Hhhmz, harde techno...? Yammie! *D

snoeiharde techno, leuke subgroep. Hoe snel is dat?.. Hoeveel Hellraisers? :duivels: >:|

Wees welkom!

Welkom Ferry, alhoewel ik ook maar net kom kijken hierzo.

Na techno komt TeKno! inderdaad om knetter van te worden

Back