Ff voorstellen dan maar.

Re: Re: Welkom hieroooo.. !!

Re: Re: Welkom hieroooo.. !!

Origineel geplaatst door mOkBor
Hoe kom jij aan mijn foto?? :o: lol

:D jééé voor i-net!!

Ook maar even een avatar gemaakt, toch best handig zon camera in je telefoon(de eerste keer dat ik het gebruik)

welkom op het board !

ik ben ook redelijk veel bezig met speakerbouw en hi-fi, veel info hierover vindt je op het GOT forum !;)

Ik heb laatst een mooi boek besteld bij conrad, over speakerbouw. Staan veel ontwerpen in :) Is wat overzichterlijker als het forum maar ik ben er wel es geweest. Ik ga binnenkort bizar groote speakers bouwen, in onze studio zit ook een band waar we regelmatig samen wat mee doen of jammen, maar de speakertjes kunnen het niet hebben dus ik ga proberen een speakers te maken van 1,5m helemaal vol met speakers :duivels: Een vriend van mij heeft een opa die een meubel/keukenbladen fabriek bezit. Ik mag gratis mijn design aan een meubelmakers geven en dan wordt het voor mij gemaakt, als ze af zijn post ik wel pictures. De meubels die ze daar maken zijn in iedergeval ontzettend mooi, dus de speakers zullen niet veel minder worden dan dat. Ik ga over 2 weken het berekenen en ontwerpen afronden dus misschien heb ik over een maand al hele mooi speakertjes :{

Onze studio ruimte zit in een loods van een fabriek die al een tijd niet meer wordt gebruikt. Dat betekend dus geen buren en geen mensen die ons storen terwijl wij bezig zijn. Voor het financieren van de MD, ik heb nu vakantie van mijn opleiding dus ik heb wat leuke klusjes liggen die ruim betalen. Heel ruim laten we maar zeggen, en ik investeer voorlopig liever meer in gear dan in wiet of andere dagelijkse uitgaven 8) Als het meezit kunnen we ons eerste live dingetje doen aan het einde van de zomer maar dan moeten we nog wat meer drum en sample mogelijkheden creeren. Onze drums bestaan op dit moment uit de electribe r mkII :( (4 sporen synth drums), daar kan je veel mee alleen niet in de stijl waarvoor die wij willen(de korg sound :( ), de mogelijkheden zijn toch al snel bekeken of je zou het moeten filteren, maar voor 280 euro is het zeker een leuke drum bak. Daarom is de md zeker een must, ik hem hem al vaak geprobeerd en ik weet dat ik daarmee voorlopig wel even vooruit kan. Het leuke is ik maak dus samen met een andere gast muziek en hij heet de md volgende week al, dus hebben we er straks gewoon 2, als ik hem heb neem ik ook gewoon mee nadat ik uit de studio kom naar huis om thuis in me nest verder te bouwen aan de drums.

Sorry als het een beetje onsamenhangend is maar ik ben knetter en het is laat, ga zo nog ff jammen in de studio :kroon:

This summer will be very productive for mokborians :kimono:

I bid u farewell :geslaagd:

Attachments

• cimg0686.png
    cimg0686.png
    136 KB · Bekeken: 89
Nu we toch bezig zijn, nog een uitspraak om over na te denken.

Attachments

• mokbor-01.mp3
    188,7 KB · Bekeken: 95
Amen!

Nog eentje: "Het meervoud van lef, is leven...."

En denk daar maar eens over na!!!

lol, ik heb er over na gedacht en tot de conclusie gekomen dat ik niet kan rekenen :D

dan zal ik je ook maar ff welkom hete tog en wat heb je nou eigelijk in je hand op die pic :confused: ojah en ik deel die conclusie met je ;)

Back