Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door mOkBor
Hoe kom jij aan mijn foto??lol
jééé voor i-net!!
Is wat overzichterlijker als het forum maar ik ben er wel es geweest. Ik ga binnenkort bizar groote speakers bouwen, in onze studio zit ook een band waar we regelmatig samen wat mee doen of jammen, maar de speakertjes kunnen het niet hebben dus ik ga proberen een speakers te maken van 1,5m helemaal vol met speakers
Een vriend van mij heeft een opa die een meubel/keukenbladen fabriek bezit. Ik mag gratis mijn design aan een meubelmakers geven en dan wordt het voor mij gemaakt, als ze af zijn post ik wel pictures. De meubels die ze daar maken zijn in iedergeval ontzettend mooi, dus de speakers zullen niet veel minder worden dan dat. Ik ga over 2 weken het berekenen en ontwerpen afronden dus misschien heb ik over een maand al hele mooi speakertjes 

Als het meezit kunnen we ons eerste live dingetje doen aan het einde van de zomer maar dan moeten we nog wat meer drum en sample mogelijkheden creeren. Onze drums bestaan op dit moment uit de electribe r mkII
(4 sporen synth drums), daar kan je veel mee alleen niet in de stijl waarvoor die wij willen(de korg sound
), de mogelijkheden zijn toch al snel bekeken of je zou het moeten filteren, maar voor 280 euro is het zeker een leuke drum bak. Daarom is de md zeker een must, ik hem hem al vaak geprobeerd en ik weet dat ik daarmee voorlopig wel even vooruit kan. Het leuke is ik maak dus samen met een andere gast muziek en hij heet de md volgende week al, dus hebben we er straks gewoon 2, als ik hem heb neem ik ook gewoon mee nadat ik uit de studio kom naar huis om thuis in me nest verder te bouwen aan de drums.

moet er ergens toch wel zijn... zit nu met 3 andere mensen in een huis, dus ja,...

welkom. en succes met je speakers