Ff voorstellen dan maar.

mOkBor

Voknorr Arokx Acid
Ik was het haast vergeten. Ik ben bart, oftwel mokbor :o:

Ik maak muziek in de hoek van idm,electro,ambient meer eigenlijk wat op dat moment lekker klinkt. 2 Maanden geleden heb ik de knoop door gehakt om van Soft naar Hardware te gaan omdat ik gewoon knoppies in mijn klauwen moet hebben. Ik bedoel een step sequencer moet je aanraken :P Niet aan klikken. En ik ben totaal niet onder de indruk van controllers omdat ik altijd vergeet waaronder wat zat :Z Ik heb voorheen altijd op de mac gewerkt met cubase(met een zooi plugs) en reason. Kwa gear heb ik een ION, electribe R mkII, en een nord modular micro. Ik heb sinds 3 weken ook een studio ruimte gevonden waar ik bijna altijd terecht kan. Ik kon vroeger na 9en niet meer pompen omdat er kleine kinderen naast mij wonen. Nu wel :D

Dingen die op de planning staan deze zomer:

Machine drum uiteraard :{
En de MPC 1000 :{
Hele dikke speakers bouwen

Samples komen zodra ik vind dat ze goed genoeg zijn. Dat zal dus nog wel even duren.
Ik hoop dat ik af en toe nog wat kan bijdragen aan dit forum...

Curt groet Bart, en ja waarom niet, Marcel ook nog eens.

wees dus flink gegroet allemaal!

En Mokbor, aka Bart, zeer welkom hier, en heel veel fun toegewenst.
Er is hier veel info te vinden, alsook leuke geschifte mensen
en zoveel meer!

tot posts!

groetz (nogmaals)

Wolkie

:biertje:

Welkom :doei:

Ik zie dat je al een goede smaak op het gebied van gear hebt. :D

Maar 2 sequencers tergelijk kopen?
Heb je al een degelijke mixer & monitors?

Wat een warm begin. Nog nooit zoiets meegemaakt op een forum. Kwa mixer was ik van plan binnenkort een onyx te gaan kopen. Goede active monitors heb ik al. Al wil ik toch een kijken hoever ik met mijn eigen speakers kan komen. Ik heb pas bij conrad een boek besteld over speaker bouw daar moeten wel goede designs op staan. :)

Kwa sequencers, MD koop ik voor de synth drums(wat een bizar ding is dat zeg, ze moeten me letterlijk altijd feedback uit slepen) En de sampler koop ik voor de seq en de samples uiteraard. Ik vind zonder sampler de boel een beetje kaal klinken. Ik wil altijd van te voren mijn dingen vocoden en daarna het er door heen samplen... Maar goed zoals het er nu naar uit ziet ga ik volgende week zon MPC ga halen. Als het geld een beetje wil dan. :engel:

Ik ben zelf ook aardig gestoord dus ik denk dat ik me makkelijk thuis ga voelen hier...

Origineel geplaatst door mOkBor
Ik ben zelf ook aardig gestoord dus ik denk dat ik me makkelijk thuis ga voelen hier...

hoe bedoel u: ook ??

:mexico:

welkom:biertje:

Welkom hieroooo.. !!

Welkom hieroooo.. !!

silly.jpg

:D ..en weer iemand erbij die zo verstandig is!

Weer iemand erbij die zo verstandig is...

omdat hij een mac heeft!

:D

wees welgekomen, uw doel is het mijne (machinedrum)>mjammie

Re: Welkom hieroooo.. !!

Re: Welkom hieroooo.. !!

Origineel geplaatst door Zoidsity
silly.jpg

Hoe kom jij aan mijn foto?? :o: lol

Die machinedrum ga ik toch misschien toch maar eerder als de mpc halen, Als het goed is kan ik hem volgende week financieren :luv:

Back