Klinkt wel lekker chill met een beetje een techno groove.
Persoonlijk vindt ik wel dat er iets mist. Een mooie solo van wat strings en de gitaar die langzaam naar een climax werken ofzo. Ik ken het origineel niet, maar deze klinkt best lekker
hmmm ik mis idd ook nog 't euforie-gevoel. mix is wel mooi. opbouw oke maar hoeft van mij niet zo lang, na de break gebeurde er weinig verassends (of was je toen al aan het afbouwen?).
maar toch goed gedaan.
Bedankt voor je mix!
Ik heb hem nu ook een paar keer beluisterd.
De drive van de groove vind ik super!
De mix is ook ok, zang vind ik een klein tikkie aan de zachte kant.
De opbouw tot aan de gitaar is uitstekend, daarna verlies ik hem een beetje.
De gitaar kan ik niet echt aan wennen, het is niet zozeer je gitaarspel maar meer de sound en het solo-achtige
karakter ervan wat me niet zo aanspreekt. Ik heb het gevoel dat in de stukken met de gitaar er iets anders moet gebeuren, nl. dat ie helemaal los gaat zeg maar..
ik wil toch even mijn insteek een beetje verduidelijken
Ik ben niet voor het bouwen naar een of andere super bombastische climax, dan weer afbouwen dan weer opbouwen etc. Ik wil snel toebouwen naar een fijne flow, en die flow dan zo lang mogelijk vasthouden klaar. Noem het mijn techno achtergrond, maar ik vind het zelf ook prima werken op dit soort tracks. Ik heb dan ook het vermoeden dat luisteraars die zich hierin niet zo goed kunnen vinden luisteren vanuit een trance achtergrond.
Dus ik ben zelf eigenlijk momenteel tevreden met de track qua bombastiek gehalte.
Ik vind het echt een topmix, erg origineel die gitaar, net niet te gitaarachtig, mooie inval vind ik!
Mix en groove zijn ook lekker, vocals zitten mooi erin kwa sound, in de break starten ze wat te snel in,
daar is de timing niet helemaal lekker, effecten op de stem zijn errug profi gedaan.
Misschien mag de beat in de stukken met vocals wat harder of alleen kik, bas en clap, dattie dan wat meer
"jaagt" maar dat is gewoon smaak en geen mixfout.
Toppie Pjotr! (En Joep natuurlijk, erg lekkere track!)
Lekkere kick. Zo hoor je ze niet meer vaak. Ik vind het gitaartje zo relaxed en chill, dat ik de drums een beetje storend is. Een beetje dubbel; aan de ene kant een lekkere drumtrack als pompende locomotief, en dan een zwevend gevoel krijgen van het gitaartje. Ik zou dan of iets meer de pan uit swingen met die gitaar, of de drums iets rustiger krijgen. Nu is het 'en, en'.
Uitvoering een 10 natuurlijk; netjes en lekker. Ik wou dat ik in staat was iets dergelijks te maken.
de groove is iig lekkerder dan het origineel. Er zit ook meer diepte in je mix. Ik zou alleen de reverb natheid van de zangeres iets terugschroeven, ze verdrinkt bijna...
Gitaar geeft het een lekker vloeiend gevoel, een beetje chorus zou em misschien wat zoeter maken..
een ge-sidechainede string op de kick zou de sfeer volgens mij erg goed doen, misschien de moeite waard om te proberen. Het leuke is dat de zangeres in deze mix meer als fx wordt gebruikt, ook qua volume. Daarom vind ik het erg lekker werken en schep je meer ruimte voor de gitaar. lekker einde trouwens!
In de break zetten de synths je op het verkeerde been, waar je ook achterkomt als de kick erinkomt. Dit levert wel op dat de vocals verkeerd lijken te zitten, wat strikt gezien niet zo is. Eventueel zou ik dit op kunnen lossen met een ride cymbal op elke tel....
Heb ik ook gedaan in mijn remix, tis een trucje wat ze allemaal op de SAE leren ;-)
ik heb dat niet gedaan trouwens... maar een beetje logisch nadenken doet wonderen (nerednow)
Volgens mij reversed hij niet steeds het eerste woordje! Wat maakt het uit, er is toch niets van te verstaan, maar het effect is super.
Mooie Mix Pjotr. Die gitaar is uiterst origineel. Mooi dat wah wah (toch?) effect. Past er prima in.
Om de song nog wat afwisselender te maken zou ik qua zag nog ergens een rustpunt inbouwen met wat minder geluiden erbij (soort van bridge zegmaar naar het 2e gitaarstukje).
Die snare, welk effect zit daar op als ik vragen mag? Of klinkt de sample al zo?
De groove is super. Met deze mix zou je nog ver kunnen komen. Puik werk.
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.