Flowtation

RedTitan

wordt ooit nog eens Josti
Chello!

Ik heb een nummer klaar, en ben erg benieuwd hoe ie in de smaak valt. Ik heb vooral veel aandacht besteed aan opbouw en climaxen ed. Ik zou graag daar ook specifiek kritieken over krijgen.... Ik ben er zelf tevreden over; het is een nummer gemaakt voor de Remix contest voor Blank n Jones 'Flowtation'. Je kunt het origineel wel krijgen via de goede platenzaak of Hans Kazaa, mijn versie is van scratch opgebouwd, geen gebruik gemaakt van het origineel.

En waar gaan we klikken voor al dat moois? Hier natuurlijk!

Mijn oprechte excuses dat de bitrate niet boven de 112 uitkomt, maar ik heb gewoon niet meer ruimte!

While listening:

Valt me gelijk op dat t erg software klinkt. Misschien dat t ook een beetje blikkerig klinkt door de lage bitrate.
De vocal aan t begin is te zacht en komt slecht naar voren.
Opbouw klinkt goed. Maar later rond de 3:30 en iets daarvoor als je de melodie erdoor heen gooit met dat pizza achtige geluidje samen vindt ik raar klinken en soms ook uit sync lijkt het. Het overlapt elkaar niet lekker in ieder geval.
Het geheel komt bij mij een beetje rommelig over om eerlijk te zijn. Vooral aan het eind.
Mja wat kan ik er verder over zeggen. Niet slecht afwisseling is er genoeg. Maar het geheel laat toch wel wat te wensen over.

Ik vind 'm wel gaaf! Weer helemaal mijn smaak. Wat ik alleen zo jammer vind, is het begin van het nummer, de eerste 6 seconden, het lijkt net alsof de delay niet mooi synchroom loopt.

Verander alsjeblieft het einde van het nummer. Ik vind het nu heel erg goedkoop eindigen. In het nummer hoor ik een kort loopje van links - naar rechts. Dat vind ik nou weer echt masterlijk!

Voor de rest, mijn zege heb je! :halleluja Ik doe het je niet na!

Succes!

Back