Henri/etgin303
Ouwe rot
Zal ik wel je audio files moeten hebben
en je midi file 
Anders kan ik het niet heheheh
Gr Henri
en je midi file 
Anders kan ik het niet heheheh
Gr Henri
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
en je midi file 

Origineel geplaatst door JimZ
Eerlijk gezegd vind ik dit een zeer matige track. De woorden 'Endless Summer' vind ik afgezaagd en de muziek zelf vind ik niet zomers. Verder vind het een beetje makkelijk, vooral het reffrein.
Origineel geplaatst door sKeLeTvM
Hans weet heel goed waar hij mee bezig is. Dat kan van niet veel mensen worden gezegd.
Hans denkt heel goed na en focust op songwriting & arrangement.
Hans heeft het in z'n vingers, en als hij zo doorgaat heeft hij vroeg of laat zwaar prijs.

Origineel geplaatst door AOR
Geweldig !Heb ik dat irrideuntje de hele dag in me kop zitten

Origineel geplaatst door Beno Maldeno
Lang leve de autotune. Hopelijk wordt die niet op de vrouwelijke zang toegepast. En wat die Chimes betreft, ze doen me denken aan Winter in July van Bomb the Bass. M.a.w. passend voor een Nederlandse zomerhit.
Offtopic:
Ik woon trouwens ook in Drunen
Origineel geplaatst door DJ_LecZ
Heeey plaats genootje!!! Volgens mij ken ik je niet persoonlijk maar dat kan nog komen!!
Euh autotune doet niet veel meer op de vocalen van onze zangeres! Afgelopen dinsdag zangopnamens gemaakt,voor de zangeres haar eerste keer en ze zong strakker dan autotune! ( owja ze was 4 free) . verders gaat het denk ik wel goed komen met de tune !!! hans en ik hebben nog een tweetal nummers semi "klaar liggen "voor de platenmaatschapij ,minder commercieel meer dance/ trance gericht, maar wel degenlijk met zang hopenlijk hebben die tracks even veel voet in de aarde als deze tracks! misschien post ik wel ff een snippet , gegroet Alex!

Een snippet van een eerdere track van Hans en mij, meer trancy !
Kom maar op
Dont Hold Back Demo
![]()
Kom maar op
Dont Hold Back Demo
![]()
Origineel geplaatst door sKeLeTvM
Eerst zal ik repliceren op JimZ : Zet op Hans' track een needrlandstalig kinder tekstje, laat het inzingen door K3 en het is geheid een hit. Net die "makkelijke" dingen gaan er bij de meeste luisteraars in als koek, en zeker bij kinderen.
(kinderen vormen nog één van de laatste interessante markten...)