TimeQube - Endless Summer

oehhhh slecht!

het lijkt me beter als je je eigen sound eraan meegeeft, de akkoorden zijn Cm F Ab G Cm

leuk maar niet echt orgineel ik zou het niet beter kunnen no disrespect maar waneer komt iemand weer us met wat verniewende progressive :D

Laatst gewijzigd:
dan noemen ze het meestal geen trance meer maar progressive ofzo ;)

ik vind het echt een boudnummer, maar ik trek deze muziek ook alleen maar als ik straalbezopen ben. Echter hoor ik de track nu terug na 4 dagen ofzo... enne, het begint steeds meer als een hitje op de radio te klinken, heerlijk die cliché's !

blijvertje !

Origineel geplaatst door JimZ
Eerlijk gezegd vind ik dit een zeer matige track. De woorden 'Endless Summer' vind ik afgezaagd en de muziek zelf vind ik niet zomers. Verder vind het een beetje makkelijk, vooral het reffrein.

Eerst zal ik repliceren op JimZ : Zet op Hans' track een needrlandstalig kinder tekstje, laat het inzingen door K3 en het is geheid een hit. Net die "makkelijke" dingen gaan er bij de meeste luisteraars in als koek, en zeker bij kinderen.
(kinderen vormen nog één van de laatste interessante markten...)

Hoewel deze track niet helemaal mijn ding is zou ik toch het volgende willen zeggen :

Hans weet heel goed waar hij mee bezig is. Dat kan van niet veel mensen worden gezegd.
Hans denkt heel goed na en focust op songwriting & arrangement.
Hans heeft het in z'n vingers, en als hij zo doorgaat heeft hij vroeg of laat zwaar prijs.

Origineel geplaatst door sKeLeTvM

Hans weet heel goed waar hij mee bezig is. Dat kan van niet veel mensen worden gezegd.
Hans denkt heel goed na en focust op songwriting & arrangement.
Hans heeft het in z'n vingers, en als hij zo doorgaat heeft hij vroeg of laat zwaar prijs.

Juist!!:)

Geweldig ! :( Heb ik dat irrideuntje de hele dag in me kop zitten

Track zit mooi in elkaar qua opbouw, voor een eerste opzet zeker niet gek!
De tekst is erg ... euh ... erg ... zeg maar... maagoe je geeft zelf al aan dat je Duitsers geld afhandig wil maken en dat gaat zo zeker lukken. ;)

Als je een opbouwend kritiekje krijgt van ons sKeLeTvM dan mag je de handen dicht knijpen
(btw: waar is JazzMan eigenlijk gebleven?)

Lang leve de autotune. Hopelijk wordt die niet op de vrouwelijke zang toegepast. En wat die Chimes betreft, ze doen me denken aan Winter in July van Bomb the Bass. M.a.w. passend voor een Nederlandse zomerhit.

Offtopic:

Ik woon trouwens ook in Drunen

Origineel geplaatst door Beno Maldeno
Lang leve de autotune. Hopelijk wordt die niet op de vrouwelijke zang toegepast. En wat die Chimes betreft, ze doen me denken aan Winter in July van Bomb the Bass. M.a.w. passend voor een Nederlandse zomerhit.

Offtopic:

Ik woon trouwens ook in Drunen

Heeey plaats genootje!!! Volgens mij ken ik je niet persoonlijk maar dat kan nog komen!!

Euh autotune doet niet veel meer op de vocalen van onze zangeres! Afgelopen dinsdag zangopnamens gemaakt,voor de zangeres haar eerste keer en ze zong strakker dan autotune! ( owja ze was 4 free) . verders gaat het denk ik wel goed komen met de tune !!! hans en ik hebben nog een tweetal nummers semi "klaar liggen "voor de platenmaatschapij ,minder commercieel meer dance/ trance gericht, maar wel degenlijk met zang hopenlijk hebben die tracks even veel voet in de aarde als deze tracks! misschien post ik wel ff een snippet , gegroet Alex!

Origineel geplaatst door DJ_LecZ
Heeey plaats genootje!!! Volgens mij ken ik je niet persoonlijk maar dat kan nog komen!!

Euh autotune doet niet veel meer op de vocalen van onze zangeres! Afgelopen dinsdag zangopnamens gemaakt,voor de zangeres haar eerste keer en ze zong strakker dan autotune! ( owja ze was 4 free) . verders gaat het denk ik wel goed komen met de tune !!! hans en ik hebben nog een tweetal nummers semi "klaar liggen "voor de platenmaatschapij ,minder commercieel meer dance/ trance gericht, maar wel degenlijk met zang hopenlijk hebben die tracks even veel voet in de aarde als deze tracks! misschien post ik wel ff een snippet , gegroet Alex!

snippet posten klinkt altijd goed.....komt u maar:)

We zijn bezig om een zangeres te regelen om een text in te zingen ! Euh en dan de mix nog her en der verbeteren ! Dan gaat ie via Patriott de deur uit :D (hopenlijk)

Origineel geplaatst door sKeLeTvM
Eerst zal ik repliceren op JimZ : Zet op Hans' track een needrlandstalig kinder tekstje, laat het inzingen door K3 en het is geheid een hit. Net die "makkelijke" dingen gaan er bij de meeste luisteraars in als koek, en zeker bij kinderen.
(kinderen vormen nog één van de laatste interessante markten...)

Inderdaad ;)

Een snippet van een eerdere track van Hans en mij, meer trancy !

Jullie zijn echt goed bezig hoor! Helemaal mijn muziek:mega:

Is het niet een beetje uit..?? Lijk wel of we nu al jaren het zelfde horen. Denken jullie niet dat de massa het nu wel een beetje gehad heb met dit soort track's. Zo niet dan is het wel een saai wereldje. Ik vind de track best aardig, maar dan wel 3 jaar geleden. Nu wel een beetje gehad met dit soort Dance. Ik ben het ook eens met het brugklas engels, jammer. Denk wel dat als juliie/jij zo verder gaat, maar met wat meer variatie en lef je ver kan komen. Mag de tekst dan niet zo beresterk zijn, maar je had je eigen stem toch leuk voor mekaar met de Fx-en. Ik vons het dus een beetje saai, maar wie ben ik. Hopelijk voor jullie denkt de massa er anders over.

Hopelijk is de volgende Track met meer ballen, qua produktie dan.

Sterkte en hoop toch snel weer een trackje van je te horen.

Back