M-Base

too much

Thomas Vreeke
Heb je de M-Base van Jomox al?

En, hoe bevalt ie?

Werkt ie beter dan dit:stupid ?

Attachments

• mbase011.gif
    mbase011.gif
    33,3 KB · Bekeken: 107
Ik had het er op de Forum Meeting toevallig met Dione over... ben wel benieuwd naar dit ding.

Origineel geplaatst door D-mike-E
Ik had het er op de Forum Meeting toevallig met Dione over... ben wel benieuwd naar dit ding.

Inderdaad.....toevallig...:D

AiRBase99
Midi Analog Bass Drum

Currently out of stock. Delivery time unknown.

Humm... is dat ding überhaupt al wel in stock geweest dan?

BTW: voor 300 euro is ie wel wat duurder per sound dan een 909 Dione ;)

out of stock ?....is ie wel eens in stock geweest dan ?

tja 300 euro lijkt veel voor alleen een kick....maar als je nagaat dat ik mn kicks door Fireworx,FB2 en Compounder haal,is die 300 euro een koopje ;).....

en je kan er ook nog eens basslijntjes mee spelen...:eureka:

Origineel geplaatst door dione
....maar als je nagaat dat ik mn kicks door Fireworx,FB2 en Compounder haal,is die 300 euro een koopje ;)

Oh... dus naast een kwart 909 (rest is vulling) krijg je er ook een kwart Fireworx, FB2 en Compounder bij? COOL!! Dan wil ik hem wel!! *D

Origineel geplaatst door D-mike-E
Oh... dus naast een kwart 909 (rest is vulling) krijg je er ook een kwart Fireworx, FB2 en Compounder bij? COOL!! Dan wil ik hem wel!! *D

jij niet begrijp ? ( had ik moeten weten,met iemand die denkt dat hardcore uit Rotterdam komt...) :D

jij niet begrijp ? ( had ik moeten weten,met iemand die denkt dat hardcore uit Rotterdam komt...) :D

Hahhaaha denkt ie dat echt ?????
Iedereen weet toch dat dat uit Detroit komt pffff :Z

:D

Ik vraag me wel af of die Mbase nu echt uitgebreider is als de Bd sectie in de Airbase en de Xbase.

Ach ja... toen hadden we nog geen één Europa... ;)

Back