roland JD800

Ik heb de mijne vorig jaar gekocht voor 1600 gulden, zónder expansies, maar wel in prachtige staat...
1000 Euro is echt teveel. Zou niet verder gaan dan 800 Euro...

Laatst gewijzigd:
Das ook een hele mooie prijs, maar denk dat er niet veel meer zijn die ook voor die prijs weg gaan....
Trouwens, enig idee waar die expansies nog te krijgen zijn?

Hmmm, misschien dezelfde als die op marktplaats (of een gelijkwaardige site). Ik heb daar ook wel eens iets voor die prijs zien staan....

maatje van mij heeft de jd990(moduleversie) met iets van 8 of 9 expansieborden....wil ergens tussen de 500 en 600 euro voor hebben geloof ik.....staat tussen de advertenties hier.....

Ik zal voor 2 zoeken okee?
Je bent veel te goed voor deze wereld:)
Je mag er ook een kopietje van maken;)

maatje van mij heeft de jd990(moduleversie) met iets van 8 of 9 expansieborden
Er past maar één expansieboard (bord) in de JD-990...
Of heb je het nu over Data of PCM kaarten (de SL-JD80, SO-PCM1 of PN-JV80 serie)?
Als dat zo is, vraag dan eens of ie ze niet los verkoopt.

oké, Thanks!

klopt...heb het over kaarten...mijn excuses.....'t is ook niet mijn apparaat..
Geeft niets...ben je toch weer wat wijzer geworden;)

Laatst gewijzigd:
misschien een beetje vaag...maar vroeger had ik dus ook een jd800 en ik kon er echt geen dope dingen mee maken..op een of andere manier liepen mijn hersengolven niet synchroon met de schuiven ofzo...kep 'm maar verkocht.

later heb ik wel een jd990 aangeschaft (met vintageboard) en dat is dus wel helemaal mijn bakkie :confused:

Das toch vreemd dan, want de 990 en de 800 zijn vrijwel identiek aan elkaar...
Zonde dat je die 800 weg gedaan heb, want die 2 zijn een ideale combinatie. Je kunt de 990 gaaf editten door middel van de 800.
Ik heb ook het vintage synth board in mun 990 zitten, is inderdaad waanzinnig zo....

Back