Nieuw album Prodigy uitgelekt!

omc

boem
Nieuw album Prodigy uitgelekt!

http://www.volkomenkut.com/index.php?/weblog/comments/197/

Ik ben wel benieuwd wat de meningen van de bezoekers hier zijn over het album. Er werd best heftig gereageerd op de single 'Girls' en dat het geen Prodigy waardig nummer was etc. What about the complete album?

Get up Get Off is mijn favoriet. Heeft wel iets weg van Smack my Bitch up qua diepgaande breakbeats. :luv:

Downloaden, luisteren, reviewen en deleten binnen 24 uur uiteraart en in augustus eventueel netjes kopen

Handige link:okdan: , maare, ik zie de trax van het nieuwe album nergens staan:confused:

Zo, die zijn gewoon verwijderd vlak na mijn post. :confused:
Dan maar wachten tot augustus voor de meningen van Synthforummers. :erm:

onderaan in dat forum staat hoe de promo cd heet...
denk eerder dat het een stunt vanuit hun studio is,
om mp3 downloads te bevorderen aangezien deze tegenwoordig ook meetellen in hitlijst samenstelling in radio land.
En uiteindelijk dus ook de verkoop van het album zal bevorderen, wecome to the new way of marketing ...lol :D

Mag dat wel van madonna?

Mag dat wel van madonna?

Als de prodigy nog steeds met Maverick te maken heeft (madonna's label ofzo was t?)
Dan zou ik echt denken dat ze dat niet toelaat,
was ooit ophef geweest over nummers van madonna die je van kazaa downde en
dan een ingesproken boodschap van haar hoorde iets in de trant van:
"What the fuck do you think you're doing?"

:)

Re: Mag dat wel van madonna?

Re: Mag dat wel van madonna?

Origineel geplaatst door DeLoN
Als de prodigy nog steeds met Maverick te maken heeft (madonna's label ofzo was t?)
Dan zou ik echt denken dat ze dat niet toelaat,
was ooit ophef geweest over nummers van madonna die je van kazaa downde en
dan een ingesproken boodschap van haar hoorde iets in de trant van:
"What the fuck do you think you're doing?"

:)

Ja, en daar waren dus weer een heleboel remixen van gekomen. :dubbel:

Ja, ik heb hem al een tijdje te beluisteren. Het is helaas niets vernieuwends. Keith zingt [gelukkig] niet meer, er zijn wat oude Experience synths uit de kast getrokken en er zitten een hoop B-boy invloeden in. Het klinkt nogal poppy, ik had graag wat meer donkere invloeden gezien zoals op Jilted, maar er zitten wel een paar goede tracks op, zoals een remix van Michael Jackson's thriller.

Hier is nog een (random) review, ik ben het niet helemaal hier mee eens, maar dan weet je wat je kan verwachten:
http://tinyurl.com/2pb9x

Maverick is alleen hun platenmaatschappij in Amerika. In Europa gaat alles via independent label XL recordings.

Origineel geplaatst door dupla mechanic
*geluisterd*

Conclusie:

Helemaal dope,weer als van ouds,wat een productie dit zeg.

De gehele CD geluisterd?

Hoe? Wat? Waar?

Origineel geplaatst door dupla mechanic
*geluisterd*

Conclusie:

Helemaal dope,weer als van ouds,wat een productie dit zeg.

Ik ben erg benieuwd... ik krijg hem morgen te horen, maar erg veel verwacht
ik er eigenlijk niet meer van..

kan het alleen maar meevallen! ;)

Origineel geplaatst door trigg
Ik ben erg benieuwd... ik krijg hem morgen te horen, maar erg veel verwacht
ik er eigenlijk niet meer van..

kan het alleen maar meevallen! ;)

Gewoon objectief proberen te benaderen.
Mind leeg,geheugen af,en luisteren ;)

-nr 1 spitfire ,rocky,vette beats dik,met de zang van de zanger van rage against the machine zoals ik denk te horen,plus wat ravy synth lijntjes,veel agressie.
-nr 2 you will be under my wheels,gave beats weer,funky en soms lijkt het wel future r&b ,weer die agressie en energie die je van t-p gewend bent,af en toe een gitaartje

Tot nu toe best rocky,de rest moet ik nog luisteren

Origineel geplaatst door omc
Zo, die zijn gewoon verwijderd vlak na mijn post. :confused:
Dan maar wachten tot augustus voor de meningen van Synthforummers. :erm:

Hij stond er zojuist weer gewoon op... en inmiddels in mijn WinAmp ;)

Is weer lekker stevig zoals Fat of the Land!

Tot nu toe is Girls de meest rustige track die ik gehoord heb. Ik mag dit album wel!! Die komt volgende maand in originele variant op zeker in mijn CD rack! :okdan:

(maar uh... zijn CD's van 45 ~ 55 min. tegenwoordig in de mode?)

Ik vind hem wel oke. Niet alle nummers zijn goed, maar over het algemeen heel behoorlijk! Zeker beter dan "The fat of the land" die eigenlijk bestond uit drie goeie tracks, en de rest vulmateriaal. Die verhouding is hier toch beter. :) Lekker veel 80's en funk invloeden.

Origineel geplaatst door kratarknathrak
Ik vind hem wel oke. Niet alle nummers zijn goed, maar over het algemeen heel behoorlijk! Zeker beter dan "The fat of the land" die eigenlijk bestond uit drie goeie tracks, en de rest vulmateriaal.

Tja, dat was de mening van de massa... er stonden nog wel meer goeie nummers op die plaat al zeg ik het zelf.

Origineel geplaatst door trigg
er stonden nog wel meer goeie nummers op die plaat al zeg ik het zelf.

je hebt m zelf gemaakt? :confused:

het album:

wat een leuk album! hele lekkere sfeer constant, typische prodigy dingen.
retro... gedoseerd moddervet... lekkor.

meer kan ik er op het moment niet van maken daar ik echt knetterstoned ben. wellicht later meer.

-over en sluiten-

Origineel geplaatst door kratarknathrak
Zeker beter dan "The fat of the land" die eigenlijk bestond uit drie goeie tracks, en de rest vulmateriaal.

Zoals wel meer albums dus... en dat is logisch. Je kunt niet 10 - 15 toppers op een album knallen en dan ook nog eens afwisselend zijn (greatest hits compilaties uitgesloten). Smaken verschillen nu eenmaal. En die toppers die jij noemt zijn voor de massa gemaakt, dat wil dus niet zeggen dat de rest ruk is.

Dit album bestaat óók niet alleen maar uit toppers... het ging mij om de sfeer van het totaal.

Origineel geplaatst door D-mike-E
Zoals wel meer albums dus... en dat is logisch. Je kunt niet 10 - 15 toppers op een album knallen en dan ook nog eens afwisselend zijn (greatest hits compilaties uitgesloten). Smaken verschillen nu eenmaal. En die toppers die jij noemt zijn voor de massa gemaakt, dat wil dus niet zeggen dat de rest ruk is.

Dat zeg ik ook niet. Afgezien van de hits (en Diesel Power), is de rest van Fat of the land vulmateriaal. Het klinkt wel, maar gaat het ene oor in en het andere uit. Ik vond dat album vies tegenvallen vergeleken met The Experience, en Music for the Jilted generation, die bijna uit louter hoogtepunten bestaan. Hoewel die twee mijns insziens nog wel de beste blijven, is de nieuwe me zeker niet tegengevallen. Anders, meer funky, minder bombast, maar toch overduidelijk The Prodigy.

Back