Sjaak
Ouwe rot
Heb vanavond iets mafs meegemaakt tijdens een optreden. Mijn NordLead 3 viel gemiddels 1-2 keer per minuut uit (reboot) op het podium, ik heb er niet op kunnen spelen. Na het optreden heb ik de NL3 thuis aangesloten => geen enkel probleem!
Ik heb de PA mannen tijdens de soundcheck gevraagd het voltage te meten van de stroomvoorziening op het podium. Volgens hen was dat 223 V met normale PA belasting.
Aansluitingen live set-up:
- Samson Powerbrite PB11 met 10 220 V aansluitingen
- Alle 19" modules zitten aangesloten op de PowerBrite
- PowerBrite => daar vandaan gaat een stekkerblok naar mijn synth stand voor de Triton en de NordLead
- NL3 OS: 1.20 (meest recente)
Mijn vragen:
- Is de NL3 gevoelig voor te lage voltages? iemand ook ervaring mee?
- Hoe kan ik dit voorkomen? Is er apparatuur te koop die stroomdipjes kan voorkomen en bv constant op 230V houdt? Kun je dat zelf maken (iets met condensators of zo)?
Ik heb de PA mannen tijdens de soundcheck gevraagd het voltage te meten van de stroomvoorziening op het podium. Volgens hen was dat 223 V met normale PA belasting.
Aansluitingen live set-up:
- Samson Powerbrite PB11 met 10 220 V aansluitingen
- Alle 19" modules zitten aangesloten op de PowerBrite
- PowerBrite => daar vandaan gaat een stekkerblok naar mijn synth stand voor de Triton en de NordLead
- NL3 OS: 1.20 (meest recente)
Mijn vragen:
- Is de NL3 gevoelig voor te lage voltages? iemand ook ervaring mee?
- Hoe kan ik dit voorkomen? Is er apparatuur te koop die stroomdipjes kan voorkomen en bv constant op 230V houdt? Kun je dat zelf maken (iets met condensators of zo)?
. best wel een duur geintje moet ik zeggen die SR1500 kost €425,-. ik heb het zelf ook ooit gehad. tijdens het opbouwen van een liveset...1 synth wilde niet opstarten...hij bleef maar rebooten. aggregaat even goed onder zijn
trappen, en gaan.
Toch maar niet gekocht....
gaan halen voor mij en de makkers en wat zie ik ..