Mpc4000 Akaisys

KeesVerkerk

Ouwe rot
Beste mpc4k gebruikers, ik ben nu een tijdje met die laatste versie van AKaisys bezig, maar het draait zo vreselijk slecht. Ongelooflijk wat een peace of shit,, continu raakt ie de usb-connectie kwijt of loopt ie vast, het is een nachtmerrie.

Hebben meer mensen die problemen???

volgens mij moest je een duipje naar beneden hebben:D

maar goed, ik geloof dat ik ook met de laaste ak-sys werk ( V2.53) en met OS 1.51 en bij werkt het als een trein.

misschien moet je een ander usb-driver proberen, hebt namelijk ook nog en 2.00 en 2.01. de 2.01 is alleen voor de windows 98SE. verder gebruik ik windows XP en gebruik de eeste usb-driver, dus de gene voor 2.00.

Probeer eens een andere USB kabel, misschien heb jij een USB 2.0. MPC4k is 1.1. Ook, als je wavs transporteert, zorg dat je geen andere proggies hebt draaien.
Bij mij verliest Aksys ook soms contact met de MPC, soms doet hij het goed. Ik heb vorige week 3GB gesleept zonder problemen.. Ik heb ondervonden dat hij bij te lange wavs het contact verliest.

Anders mailen naar mpc4000@akaipro.com. Check deze draad maar 'ns: http://p206.ezboard.com/fdpsworldfrm5.showMessage?topicID=391.topic

Zou idd USB 2.0 kunnen zijn. Wanneer ik m'n Akai S5000 aan een 2.0 poort hang krijg ik problemen. Bij een 1.1 poort niet.

Nee hoor, ik heb gewoon usb1,

Gister was ik een paar files aant transferren, en ging ineens als een gek die usb-connectie aan en uit.

Back