Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door geetee
het lukt me niet om een pattern te copieren
als ik doe wat er in de manual staat dan paste hij de pattern waar ik naar wil copyen naar mijn source pattern , ipv te copyen
iemand raad?
Origineel geplaatst door bazziman
Dan moet je precies andersom doen wat je nu doet...dus net doen alsof je B naar A wilt kopieren als je A naar B wilt kopieren. Je copy-paste dan A in B.
)Origineel geplaatst door Knarruff
[feindbild even van bij collega knarruff]
ok, afgedwaald... onder 'midi' dus, in de manual. let ook even op dat je midi thru niet op hebt staan, want de midi out kan softwarematig als midi thru worden ingesteld; in hetzelfde menu is dat: midi.
Origineel geplaatst door smackos
Even nog een ander vraagje omtrende de dx200:
Is het mogelijk om een polyfone sequence op te nemen in die sequencer?
Want als ik meer dan 1 nootje tegelijkertijd opneem speelt die er maar eentje terug (uhmmm monofoon)
En er is zeker ook maar 1 geluid per sequence mogelijk? (op de 3 drumtracks na dan...)...of toch niet? Want ik hoor in die preset patterns b.v. een baslijn en een melodie tegelijkertijd.
:confused:

:confused:
![]()
Dat is best wel...uhm...slecht gedesigned of een grof schandaal. Je kan immers op die keypadjes wel polyfoon spelen. Wat een kutding dan.
Kan je hem wel poly via Midi aansturen? Dat die gewoon als module werkt.
Te koop: DX200![]()

Tja....de synth zelf is wel reuze leuk (ook al is het echt geen 'betere DX7' zoals veel mensen beweren)
Maar als die gewoon polyfoon is waarom kan dat dan niet met die sequencer...sjees.
Dacht Yamaha dat dat ding alleen door domme tranceboeren wordt gekocht die niet eens weten dat je meer dan 2 noten tegelijkertijd op een keyboard kan spelen
Waarom maken die stomme fabrikanten nou nooit eens iets fatsoenlijks.
), dus die tracks gebruik om externe synths aan te sturen. wat me meer stoort is die bug dat hij soms de eerste noot van een sequence overslaat, eigenlijk. en dat de delay niet ge-midi-synced kan worden. de sequencer beschouw ik gewoon als een extraatje bij de synth-module. in de meeste rack/tabletops zit helemaal geen sequencer...Origineel geplaatst door sander
Het is een volwaardige DX-7 in klein formaat met stepsequencer, filters en pcm samples.
Via het apparaat zelf kan je beperkt editten, maar via de bijgeleverde software kan je op
de pc em helemaal tot in de diepte programmeren. Dus alles wat de DX-7 kan, kan deze ook.