[géén hardcore] Pjotr G - Therapy

Pjotr G

funky lid
Tony Soprano is goed. Die Tony Montana samples kennen we nu wel, dus dit is een mooie opvolger. :D

Ik moet zeggen dat ik het best een geinig plaatje vind. Alleen is het wat eentonig. Stampt wel lekker...:)

duss..

ik vind hem iets te log ende schwaar

voor de geine ene stukje sneller bijgevoegd

Attachments

• pjotr g - therapysneller.wav
    874,5 KB · Bekeken: 101
Origineel geplaatst door matt second
ik vind hem iets te log ende schwaar

voor de geine ene stukje sneller bijgevoegd
Duss...

Ik zou dit nou niet direct hardcore willen noemen, maar het klinkt wel tof.

Alleen denk ik dat je hetzelfde ook in 2 minuten had kunnen doen..

De track iets wat eentonig, maar vervelend vind ik het niet. Lekker trackie misschien had je hem iets sneller moeten maken.

das meer hardstyle....;)

klinkt wel lekker hoor...alleen erg langdradig...de track heeft zeker wat afwisseling en betere opbouw en zo nodig...

leadje is leuk....beatje klinkt lekker maar erg standaard....sample is niet verstaanbaar.....

( Tony Soprano is altijd goed,vandaar dat Dj Paul en ik 'm hebben gesampled op onze 12"...:D )

Dit is een mix van hardstyle, jump en hardcore ... zoiets?

Wel leuke track, maar om het hardcore te kunnen noemen moet het toch wat harder :)

duidelijk hardstyle.. krijg er spontaan defqon gevoelens bij.. :D!

ik begrijp dat t vooral om het beuken gaat, maar misschien moet je toch de rides eruit halen.. die voegen namelijk naar mijn idee niet zoveel toe.

Reactie op Dione: inderdaad wat meer afwisseling zou ook niet misstaan, t lijkt net alsof heb je t met een tracker hebt gemaakt..

nou ik heb de titel al veranderd naar geen hardcore hoor. Maakt t uit, geef t beestje een naam.

Ok de opbouw is dus niet goed

neemt niet weg dat de basis lekker klinkt hoor...maar het is niet meer als een basis...;)

als je nou de kick uit de NL2 sampled en weer overstuurd en vervolgens het tempo opvoert,kom je al in de buurt van hardcore...:D

Vocal is inderdaad slecht te verstaan. Voor de rest vindt ik t wel een leuk trackie, maar zoals de mensen voor me al zeggen is t een beetje eentonig. De sounds die je produceert vindt ik trouwens wel erg lekker :biertje:

Origineel geplaatst door RelaxZomaniaQ

Reactie op Dione: inderdaad wat meer afwisseling zou ook niet misstaan, t lijkt net alsof heb je t met een tracker hebt gemaakt..

Ehh.. Wil je nu zeggen dat je met trackers alleen simpele tracks kunt maken??

Dacht het toch niet he..

:D hehehe, geinig trekkie.

Back