[techno] FS - Fluid

Origineel geplaatst door AOR
kick klinkt op de pc misschien ietwat hard, maar zal in de zaal alleen maar ten goede komen.

:okdan: :okdan: :okdan: GEWELDIG NUMMER :okdan: :okdan: :okdan:

Ben het trouwens helemaal eens. Dit is echt een plaatje wat je 10 min moet laten draaien, en dan met je tengels er van afmoet blijven :D

Enige kritiek wat ik wel heb, is dat de opbouw van 't nummer iets te lang duurt. (tot 2.19 min.) Dat was vooral toen ik 'm voor 't eerst luisterde. Nu staat 'ie al een tijdje op repeat en begin 'k er wel aan te wennen, en klinkt 'ie gewoon lekker. Probeer desnoods het iets spannender te maken, want een ik ben van mening dat de gewone luisteraar, vooral in het begin, z'n aandacht kwijt raakt!

Wat ik wel ontzettend goed vind, zijn je overgangen (als er iets nieuws inkomt)
En natuurlijk dat sweep-achtige sound, wat vanaf 2.19 min er in komt. Ik weet niet hoe je dat heb gedaan, maar dat idee is echt super!

Sowieso gaat deze absoluut in me playlist! En...echt even melden als deze af is!

Heel veel succes! :)

Ik was benieuwd...hoe staat het met deze track? Ik blijf 'm echt super gaaf vinden...

Lekker plaatje voor op Innercity om ff in te komen!!! OEEHHHH....Ik heb er nu al zin in! :dj: :D

mijn benen beginnen vanzelf mee te bouncen terwijl ik gewoon op een stoel zit. hiervan krijg je danszin!!!!! ik vind het geen gebrek aan warmte hebben en gewoon een lekker plaatje! zeker nadat ik van Q-Base ben teruggekomen vorige week ben ik van mening: Meer van dittum!!

Back