Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Dobre
"met zo'n computer kan toch iedereen muziek maken!"
ja...en met een tekstverwerker kan iedereen een roman schrijven...
) op de dansvloer?'
Origineel geplaatst door Dobre
ben nu toch wel erg benieuwd geraakt naar Flip Kowlier
![]()

Origineel geplaatst door David
*knip hartezeer*
Gelukkig hebben we nog Milk Inc en Sylver, en zitten er Belgische producers (Jean-Paul de Coster, Phil Wilde) achter 2 Unlimited.![]()
Origineel geplaatst door funxiun
Ach, jullie moeten daar niet zo klagen daar in Belgie.
Talent genoeg!
er toch nooit in slagen om meer CD's te doen verkopen van de geFlipte Kowlier dan Radio Donna Milk Inc doet verkopen.
(al is frustratie een groot woord)Origineel geplaatst door David
Is dat gebrul en dat gepruts op gitaren dan zoveel betere muziek????
(...)
Als ze nu tenminste nog echt goed op hun gitaar zouden kunnen spelen, maar nee... Ik heb alle respect voor goede gitaristen, want daar moet je even goed hard voor studeren, net als op piano, viool of op midi.
geniaal... zo'n verschrikkelijke kortzichtigheid in uitgerekend deze thread...
>:| Wat doe je voor je brood ? Audio post-productie (VRT TV1, Canvas, Ketnet)

Origineel geplaatst door fuse
En kutmuziek is misschien wel net zo moeilijk te maken als vette muziek.![]()

Origineel geplaatst door redje
daarvoor heb ik het er meestal nooit over met mensen in m'n omgeving die er toch niets van begrijpen.....als ze het vragen kunnen ze antwoord krijgen, maar zelf begin ik er niet over, tenzij ik weet dat het goed zit. Altijd zo lastig om uit te leggen en jezelf te verdedigen, mensen begrijpen het gewoonweg niet. Maar ik spreek ze nog wel als ik dat miljoenencontract binnen heb![]()
Origineel geplaatst door farlukar
geniaal... zo'n verschrikkelijke kortzichtigheid in uitgerekend deze thread... Dit soort opmerkingen is dus in precies dezelfde categorie als "met een computer kan iedereen muziek maken" etc. etc.
En over "goede gitaristen": Ik zou best zo goed gitaar willen kunnen spelen als bv. Yngwie Malmsteen of Steve Vai, maar desondanks vind ik dat ze ondanks hun virtuositeit verschrikkelijke kutmuziek maken.
Technische vaardigheid is niet een garantie, noch een directe voorwaarde voor goede muziek.