[hardcore] Doops - Put it on

Dit is denk ik wel de beste hardcore track die ik hier tot nu toe gehoord heb. Alleen die put it on sample wilde ik zelf ook net in een track gaan gebruiken...

De bassdrum is wat zacht en mist een beetje power en op sommige momenten klinkt het allemaal een beetje droog, maar voor de rest istie zeker niet slecht.

Welke vst instuments heb je precies gebruikt?

link werkt niet =(

hij kan niet gedownload worden....

2 the unholy
ik heb de pro 53, pentagon en de oddity gebruikt en verder nog een berg effecten. en de bass tja daat heb ik een beetje moeite mee ik krijg m niet veel beter dan dit naar voren in de mix :erm:

Origineel geplaatst door doops
2 the unholy
ik heb de pro 53, pentagon en de oddity gebruikt en verder nog een berg effecten. en de bass tja daat heb ik een beetje moeite mee ik krijg m niet veel beter dan dit naar voren in de mix :erm:

Hmm.. Kun je niet gewoon de bas rond 80 hz wat opvoeren..?

ja dat heb ik ook al geprobeert maar 9 van de 10 keer gaat ie dan zwaar oversturen in de mix

Origineel geplaatst door doops
ja dat heb ik ook al geprobeert maar 9 van de 10 keer gaat ie dan zwaar oversturen in de mix

Hmm.. Raar. Ik gebruik sinds kort Kontakt en ik moet zeggen dat de kick samples toch wel lekker en hard klinken, is misschien een ideetje voor jou?

Kun je niet gewoon simpelweg de kick harder maken of de rest zachter..?

Als de basis kick niet lekker gesampled is dan kun je prutsen wat je wil maar hij gaat dan nooit echt lekker klinken. Waarschijnlijk heeft deze man niet een 909 die jij wel heb unholy. Mijn kicks zijn ook pas lekker gaan klinken toen ik van een maaat van mij een groot assortiment uit de DRM1 kreeg.<- Denk dat E-noid hiermee wel begrijpt wat ik bedoel.....

Over de track...Ben het niet met unholy eens dat dit de beste is die tot nu toe op synthforum is gedropt. Ik heb toch echt wel betere gehoord maar ja dat is ook een kwestie van smaak. Wat ik erg mis in dit nummer is een echt climax moment en de synth vind ik nou ook niet echt orgineel. Sommige delen vallen er ook zo maar tussen klinkt een beetje vaag.

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door Exilim
Als de basis kick niet lekker gesampled is dan kun je prutsen wat je wil maar hij gaat dan nooit echt lekker klinken. Waarschijnlijk heeft deze man niet een 909 die jij wel heb unholy. Mijn kicks zijn ook pas lekker gaan klinken toen ik van een maaat van mij een groot assortiment uit de DRM1 kreeg.<- Denk dat E-noid hiermee wel begrijpt wat ik bedoel.....

Over de track...Ben het niet met unholy eens dat dit de beste is die tot nu toe op synthforum is gedropt. Ik heb toch echt wel betere gehoord maar ja dat is ook een kwestie van smaak. Wat ik erg mis in dit nummer is een echt climax moment en de synth vind ik nou ook niet echt orgineel. Sommige delen vallen er ook zo maar tussen klinkt een beetje vaag.

DRM1? Zegt me niets. Ik haal nooit kicks uit de 909 hoor, ik maak ze liever met een synth en sample eigenlijk nooit wat.

Dat ik dit de beste track tot nu toe vindt, zegt meer over de kwaliteit van de andere hardcore tracks die ik hier gehoord heb. Er zullen vast betere tracks op dit forum geplaatst zijn, ik heb ze alleen nog nooit gehoord.
(wil niet arrogant overkomen hoor, ik ben zelf ook lang niet zo goed als ik wil zijn.. :) )

Origineel geplaatst door Exilim
DRM1 zegt je niks check deze kicks dan ff https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?threadid=30259

Het linkje werkt al niet meer. Maar ik meen me te herinneren dat ik ze toen wel geluisterd had..

Heb eens rond zitten kijken, en ben misschien al een beetje verliefd aan het worden op al die draaiknoppen.. En meestal als dat gebeurd duurt het niet lang voordat ik m in mn bezit heb :)

Wel lomp dat je niks op kunt slaan..?!

Back